Koosje Geplaatst: 9 september 2016 Delen Geplaatst: 9 september 2016 Vanmiddag zat er hier, dicht in de buurt van Koos, een Sperwer of valk op het dak. Zijn / haar kop was continue gericht op het hok van Koos. Nu laat ik, als ik thuis ben overdag, de bovenkant open staan maar na vandaag doe ik dat niet meer... Mijn vraag is: Kan een valk of Sperwer een konijn verwonden of zelfs doden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne1993 Geplaatst: 9 september 2016 Delen Geplaatst: 9 september 2016 Ze kunnen ze zeker verwonden! Goed je ren afgesloten houden inderdaad. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 9 september 2016 Delen Geplaatst: 9 september 2016 Volgens mij is het een sperwer. Die eten niet zo snel konijnen (misschien een klein babykonijn) en een dier verwonden dat hun niet aanvalt zonder dat het voedsel is zullen ze denk ik ook niet heel snel. Volgens mij vangen sperwers vooral kleinere vogels. Maar ze kunnen jouw konijnen wel flink wat stress bezorgen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten