Spring naar bijdragen
Dewi92

Raar gevoel, dood van mijn hamster, hulp gevraagd!

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Gister middag ontdekte ik mijn syrtje Cosmo liggend uit zijn huisje in een rare positie. Ik wist meteen dat het mis was! Heb hem opgepakt en hij had 1 oogje dicht. Echt recht lopen ging niet en hij viel steeds om. Ook liep hij steeds in cirkeltjes. Nou had ik op internet gevonden dat dit wel eens een beroerte kon zijn. Ik de dierenarts gebeld, die had plek om 17:00. Ik ben de hele middag bij hem gebleven, bij me genomen etc. Eten en drinken wou hij niet. Toen het tijd was om naar de dierenarts te gaan heb ik hem in een mandje gelegd. Mijn vriend pakte de auto sleutels en ik zie cosmo een paar keer spastische bewegingen maken en met zijn mondje klapperen en toen was het stil. Hij bewoog niet meer. Ik heb hem opgepakt en meteen al zo slap als een vaatdoek. Zijn ene oogje nog dicht en 1 nog wijd open. Probeerde het oogje nog dicht te doen maar dat lukte niet. 3 uur later hebben we hem begraven... Ik had nog willen wachten maar dat vonden ze thuis maar vreemd dus dan ga je daar maar in mee.. 
Nu voel ik me de hele dag al zo beroerd ervan, ben steeds zo bang dat hij misschien wel zich dood hield of in shock was ofzo ( wat me toch niet lijkt) maar kan het iet uit mijn hoofd zetten.
Moet wel zeggen dat ik er echt kapot van ben, het was echt mijn vriendje.. Hij was net 1, zo vroeg..
Haal ik me dit in me hoofd omdat het gewoon ongeloof is? Hoort dit erbij? Wie herkent dit? 
Zou heel fijn zijn om met iemand te praten! 

Liefs

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Alvast heel veel strekte....... Ik heb ook een hamster gehad. Mijn hamster is ook pas overleden met deze symptonen. Misschien is je hamster gaan klimmen aan de kooi? (Ik weet niet wat voor een kooi u heeft) Ik had een kooi met tralie´s. ik hoorden toen een klap en ik ging kijken en ik zag opeens mijn hamster ook spastiche bewegingen krijgen. Ik dacht eerst dat er spraken was van een hersenschudding maar dat was niet zo. Maar ik heb dit ook meegemaakt dus ik weet hoe rot dit is. Heel Veel Strerkte!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb 2 van mijn te jong overleden hamstertjes ook 's ochtends in gekke houdingen gevonden. Eentje is rustig ingeslapen, de andere 2 heb ik ook mijn twijfels over. Voorkomen kun je het bij hamsters nooit. Dierenartsen weten er vaak heel weinig vanaf en ze zijn zo klein en kwetsbaar.. Ze worden daarbij sowieso niet erg oud.

Wil je wel alsnog veel sterkte wensen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .