Spring naar bijdragen
SugarHammy

Welke Kooi?

Recommended Posts

Ik heb een Dwerghamster maar ik weet niet wat voor een kooi ik moet kopen. Of ik wil een aquarium dus gewoon een glazen bak of een grote plastic bak? Welke goedkopen hokken zijn nog meer geschikt voor hamsters?8-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat voor dwerghamster heb je? De ferplast mary is goed geschikt voor dwerghamsters, maar dat is wel een traliekooi. Voordeel daarvan is wel dat het niet te benauwd is en de hamsters ook een bezigheid hebben omdat ze nog in de tralies kunnen klimmen.

Als je goedkoop wil zou ik voor 2e hands kijken :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een aquarium zou ook kunnen. Ik heb zelf een Ferplast Mary en een grote bak van Living World. Maar ik heb wel kippengaas onder het dak moeten bevestigen, omdat de hamsters van mij eruit klommen via spullen in de bak. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een andere goede grote goedkope kooi is de Alaska kooi van Zooplus, die is 50x80 cm. Voor een glazen bak kun je heel goed op marktplaats kijken naar een lek aquarium, die zijn vaak niet duur maar wel bruikbaar. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .