Domino Geplaatst: 31 augustus 2016 Delen Geplaatst: 31 augustus 2016 Nadat Soes flink ziek is geweest is ze toch wel weer goed opgeknapt en vond ik het weer tijd voor een nieuwe partner. Ik heb geen idee hoelang Soes nog heeft maar ik wilde haar toch weer een nieuwe partner geven. Dat is Bruce geworden, een rasechte Japanner en ik vind hem prachtig! Soes accepteert hem goed maar ze zijn nog niet helemaal tot elkaar gekomen. Dus we koppelen rustig verder en ze geven elkaar de ruimte, geen geknok ofzo. Ik hoop dat ze elkaar toch nog helemaal gaan vinden en samen gelukkig worden. Soes heeft helaas haar zomerse jurkje verknipt dus die ziet er niet op haar mooist uit 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 31 augustus 2016 Delen Geplaatst: 31 augustus 2016 Leuk dat ze een maatje-in-wording heeft! Weer best een flinke jongen denk ik? Vanaf wanneer zitten ze samen? Hopelijk kunnen ze nog een hele tijd van elkaar genieten Soes gewoon een jurkje met een hip printje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 31 augustus 2016 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2016 Vanaf gisteren dus ze hebben nog alle tijd. Maar ze eten allebei en ik heb het wat verdeeld in de ren. soms zitten ze redelijk dicht bij elkaar te eten. Dus ik heb goede hoop. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 31 augustus 2016 Delen Geplaatst: 31 augustus 2016 Ooo, dan komt het vast goed! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Christaaa Geplaatst: 31 augustus 2016 Delen Geplaatst: 31 augustus 2016 Mooi beestje hoor. Hopelijk heb je snel weer een gezellig koppel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 31 augustus 2016 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2016 Dank je! Ja ik hoop het ook! Want ik wil hem niet meer terug hoeven brengen als het even kan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 1 september 2016 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2016 13 uur geleden zei Lienappelsien: Leuk dat ze een maatje-in-wording heeft! Weer best een flinke jongen denk ik? Vanaf wanneer zitten ze samen? Hopelijk kunnen ze nog een hele tijd van elkaar genieten Soes gewoon een jurkje met een hip printje Ik had nog helemaal niet op je eerste zin gereageerd, maar hij is nog vrij jong dus nog niet helemaal uitgegroeid. Maar volgens de boeken wordt hij tussen de 2.5 en 4 kilo. Zoiets als Joris (m'n Ekster) dus. Vanavond zaten ze vlak bij elkaar te eten dus er lijkt wat vordering in te zitten 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
trekkies Geplaatst: 1 september 2016 Delen Geplaatst: 1 september 2016 gegroet , mooi konijn is soes ook en jappaner ( kende het ras trouwens niet ) ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xDeesj Geplaatst: 8 oktober 2016 Delen Geplaatst: 8 oktober 2016 Wauw Soes ziet er juist prachtig uit zo!! :O Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 12 oktober 2016 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2016 Hahaha vind je? Ze ziet er nu een stuk beter uit! Weer normaal haar overal Het gaat nog steeds erg goed samen mooi om te zien Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten