Ga naar inhoud

Soes heeft een nieuwe partner

Domino
 Delen

Aanbevolen berichten

Nadat Soes flink ziek is geweest is ze toch wel weer goed opgeknapt en vond ik het weer tijd voor een nieuwe partner. Ik heb geen idee hoelang Soes nog heeft maar ik wilde haar toch weer een nieuwe partner geven. 

Dat is Bruce geworden, een rasechte Japanner en ik vind hem prachtig! Soes accepteert hem goed maar ze zijn nog niet helemaal tot elkaar gekomen. Dus we koppelen rustig verder en ze geven elkaar de ruimte, geen geknok ofzo. Ik hoop dat ze elkaar toch nog helemaal gaan vinden en samen gelukkig worden. 

720.jpg

720.jpg

720.jpg

720.jpg

Soes heeft helaas haar zomerse jurkje verknipt dus die ziet er niet op haar mooist uit :) 

720.jpg

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Lienappelsien:

Leuk dat ze een maatje-in-wording heeft! Weer best een flinke jongen denk ik? 

Vanaf wanneer zitten ze samen? 

Hopelijk kunnen ze nog een hele tijd van elkaar genieten :) 

Soes gewoon een jurkje met een hip printje ;) 

Ik had nog helemaal niet op je eerste zin gereageerd, maar hij is nog vrij jong dus nog niet helemaal uitgegroeid. Maar volgens de boeken wordt hij tussen de 2.5 en 4 kilo. Zoiets als Joris (m'n Ekster) dus. 

Vanavond zaten ze vlak bij elkaar te eten dus er lijkt wat vordering in te zitten :) 

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .