Spring naar bijdragen
SugarHammy

Gaat mijn Hamster dood?!

Recommended Posts

Vanochted haalde ik mijn hamster uit haar kooi. Ik ging een beetje aaien en dee niks verkeerd. Maar opeens lijk het alsof ze een aanval heeft! :-# Ze heeft een soort van schokken en haar stem piept elke keer dat ze een schok heeft! Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is!! Ze licht ook de heletijd stil en er komt een beetje bloed uit haar neus! Ik ben bezorgt!!8-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben je inmiddels al bij de dierenarts geweest? Het lijkt me inmiddels wel duidelijk dat het spoed is, nu meerdere personen dit hebben geadviseerd. Dus ipv hier verder vragen te stellen, zou ik nu aan de telefoon gaan hangen om nu nog met spoed langs te komen. Sorry dat het bot is, maar ik ben bang dat je hamster het niet gaat redden en dat zal vast niet de bedoeling zijn.

Dus hup naar de dierenarts! En beterschap voor je hamstertje.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou Ainariel Ik ben allang geweest en geeft niet hoor dat het bot is ik snap het ook wel. Maar de dierenarts heeft mij 2 opties gegeven: 1.Ik laat haar inslapen. 2.Ik Neem haar weer mee en kijken wat er gebeurd. Ze heeft een heftige longonsteking. We moeten het haar makelijk maken. Ze mag niet meer klimmen. Hopen dat ze blijft leven. :-*

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fijn dat je gegaan bent. :) Het komt nl regelmatig voor hier dat mensen toch gaan afwachten en vragen blijven stellen. Dus vandaar mijn reactie, omdat het echt spoed had.

Heb je nog medicijnen meegekregen? Hoop dat je hamster het gaat redden, best sneu. :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Ainariel:

Fijn dat je gegaan bent. :) Het komt nl regelmatig voor hier dat mensen toch gaan afwachten en vragen blijven stellen. Dus vandaar mijn reactie, omdat het echt spoed had.

Heb je nog medicijnen meegekregen? Hoop dat je hamster het gaat redden, best sneu. :(

Nee ik heb geen medicijnen gekregen en maar hopen dat ze het zonder red

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En de dierenarts heeft gezegd dat je hamster een zware longontsteking heeft, maar je hebt hem zonder medicatie mee terug gekregen en nu hopen jullie dat het vanzelf goed komt...?

Sterk verhaal...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Christaaa:

En de dierenarts heeft gezegd dat je hamster een zware longontsteking heeft, maar je hebt hem zonder medicatie mee terug gekregen en nu hopen jullie dat het vanzelf goed komt...?

Sterk verhaal...

Ze gaven me 2 opties: 1, Laten inslapen 2. Wachten hoe het afloopt en of het overgaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik hoop voor je dat je hamster weer beter wordt. Jammer dat je geen ondersteundende medicatie van de dierenarts hebt gekregen, want daarmee wordt de kans dat je hamster het redt wel groter. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Sanne1993:

Ik hoop voor je dat je hamster weer beter wordt. Jammer dat je geen ondersteundende medicatie van de dierenarts hebt gekregen, want daarmee wordt de kans dat je hamster het redt wel groter. 

Helaas heeft mijn hamster het niet gehaalt. R.I.P. Snuitje 12:45 ik hoop dat ze een 2e leven krijgt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .