Ga naar inhoud

Binky is er klaar voor


JoBoris76

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal.

Nou vanavond was het zover!! Ik was getuige van een paar rijpogingen van die kleine man. Demi was de pineut zoals ik al wel verwachtte. Ik ga maar eens bekijken wanneer ik Binky laat castreren en Boris en Demi doe ik dan wel even naar de slaapkamer als Binky mag huppen. Pfff... kleine viezerd. :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrouwen en hormonen kunnen er ook wat van.

Hoe oud is Binky nu?

Binky is 3 december een half jaar geweest. Ik heb gisteren een afspraak gemaakt voor de castratie en die gaat 2 januari plaatsvinden. Ik ga naar Ermelo omdat de dierenartsen hier in Apeldoorn niet konijnkundig zijn en het gaat onder plaatselijke verdoving gebeuren dus als het goed is heb ik hem met 10 minuten weer terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onder plaatselijke verdoving? Die van mij zijn onder algehele narcose gegaan. Ik persoonlijk vind dat toch een fijner idee dan alleen plaatselijk verdoven.

In Ermelo doen ze rammetjes alleen onder plaatselijke verdoving en dat gaat altijd goed. Volgens mij gaan de nijntjes van Bunnybin daar ook altijd heen dus ik heb er het volste vertrouwen in en als het niet goed gaat moet het maar op een andere manier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang jij er achter staat is het prima. Daarom zei ik ook ik persoonlijk ;) Ik ken Binky niet en ik weet wat voor een draaikonten die van mij zijn, vandaar.

Binky is ook een vreselijke draaikont maar hun garanderen mij dat het goed komt en mocht ik het niet vertrouwen als ik daar kom vraag ik of hij niet helemaal onder narcose kan en desnoods vraag ik of ik er bij mag zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik leer ook nog steeds iedere dag hier op BB. Nu vraag ik mij dan af of de stressfactor op die manier dan niet te hoog is voor konijntjes. Ook als jij er bij bent ik denk dat het dan nog steeds aardig stressvol is voor ze. Maar dat weten andere wel hier op BB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .