Spring naar bijdragen
Celinemorret

Konijnen in ren binnen: wat op de vloer?

Recommended Posts

Hoi iedereen,

Ik heb een vraag over mijn twee lieve konijntjes die ik binnen in huis heb staan. Ik ben de eigenaresse van twee lieve bunny's van 2 en 6 jaar oud en die staan in een ren binnen in de huiskamer. Normaal gesproken doen ze hun behoeften in het hok, maar de laatste tijd ontsnapt er ook wel eens iets buiten het hok. Helaas geeft dat een heel vervelende plek op onze pvc-vloer :( Omdat we het huis verder zo netjes mogelijk proberen te houden, ben ik nu aan het nadenken over iets dat ik op de vloer kan leggen ter bescherming. Wat? Geen idee en daarom wilde ik dat hier eens in de groep gooien. Wellicht dat jullie er ook ervaring mee hebben. Mijn moeder opperde tafelziel te gebruiken (normaal voor op tafel bedoeld), maar dat spul is vrij duur en wellicht is er nog wel een andere, goedkopere optie denkbaar.

Hebben jullie een idee? :) Fotootjes bijgevoegd voor het beeld.

Thanks alvast!

13912334_10210342324505534_3202837898535528636_n.jpg

13939406_10210342324465533_9202461819682374596_n.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij de Ikea heb je van die vloerbeschermers, om de vloer te beschermen tegen de wieltjes van bureaustoelen bijvoorbeeld. Die zijn doorzichtig. Vinyl, (doorzichtig) zeil of tafelzeil kan ook nog. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .