Spring naar bijdragen
Evee

Weet jij veel van hamsters of andere knagers?

Recommended Posts

De informatieve artikelen over knaagdieren op bunnybunch zijn niet zo uitgebreid. Zijn er mensen die het leuk vinden om artikelen te schrijven over knaagdieren?

Denk bijvoorbeeld aan artikelen over onderwerpen als:

trainen met je ...
... tam maken
speelgoed voor jouw ...
Hoe richt je een ....kooi in

etc.

Eigenlijk van alle knaagdierensoorten kunnen de artikelen wel aangevuld orden.

Als je zelf filmpjes en/of foto's hebt van eigen dieren om de artikelen aan te vullen zou het natuurlijk helemaal super zijn. Je moet het wel zelf geschreven hebben, of uit eigen ervaring, of bronnen vermelden die je gebruikt hebt voor het schrijven van.

Is er iemand die het leuk vind om hier eenmalig een artikel over te schrijven, of misschien wel meerdere artikelen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Beetje laat, ik heb ooit voor studie wel een artikel geschreven over de natuurlijke leefomgeving van een hamster en wat deze dus nodig heeft. Syrische hamster.

Ondertussen houd ik geen Syrische hamsters meer, maar Russische, ook weer nieuwe kennis door opgedaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je het leuk vind om stukjes te schrijven mag dat hoor! Of als je zegt van het artikel voor mijn studie mag / kan gebruikt worden, zou ik dat ook leuk vinden!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eerst eens kijken of ik het op stick heb staan...
Nu vind ik het zonde, maar heb niet alles op stick staan.
Hoop dat het bruikbaar is en zoja, zou ik het gaaf vinden als er wel mijn naam ergens bij vermeld kan worden...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .