Ga naar inhoud

Lieve Smash

Domino
 Delen

Aanbevolen berichten

Al een tijdje zat het eraan te komen, maar het juiste moment uitkiezen blijft altijd lastig. Je kon jezelf op zich nog goed redden, vorige week bij de dierenarts nog laten bekijken en hij wilde je ook nog even de tijd geven. Gister hobbelde je nog rond maar vanmiddag wilden je achterpoten niet meer. Je sleepte ze met je mee, gezien je probleem was dit voor mij de grens die bereikt was. Hiermee liet ik je niet langer tobben en heb ik de dierenarts gebeld. 

Zo'n kleine 10 jaar geleden ben je bij een kinderboerderij over het hek heen gemikt in Utrecht. Je bent toen in de opvang terecht gekomen en via de site zag ik je foto en werd ik verliefd op je oren.Dat je totaal niet mensgericht was en eigenlijk bang voor mensen was, kon me niet schelen, ik wilde jou een mooi leven geven zonder zorgen. Toen ik je bijna niet gekoppeld kreeg na 5 voedsters te hebben geprobeerd, ben ik zelfs met een dierenfluisteraar in de weer geweest om erachter te komen wat je dwars zat. Toen Dandy plotseling overleed bleef Lizzy over en zij wist jouw hart te veroveren, later wist ook Baloe dat voor elkaar te krijgen en zij heeft je tot op het laatste moment bijgestaan. Je kon niet meer naar boven in het hok maar beneden in de ren kon je je ook goed redden de laatste weken. Baloe bleef je trouw en lag vaak tegen je aan te slapen. Helaas liet je lijf je in de steek en werd je gepest door meerdere tumoren rondom je hoofd, en wie weet ook wel binnenin. Vorige week zelfs nog een foto laten maken. 

Lieve Smash, ik hoop dat je je ellendige start hebt kunnen vergeten en dat je hebt genoten van je leven met je beide vriendinnen samen. Ik heb je zoveel mogelijk lekker konijn laten zijn zoals jij het het fijnste vond. We zullen je niet vergeten..... :bye:

SmashBaloe.jpg

Smash1.jpg

P1260718.jpg

Smash.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .