Ga naar inhoud

Keutels


YvetteTh

Aanbevolen berichten

Mijn konijn Luna is een vrouwtje en is inmiddels bijna 1 jaar. Toen ik haar kreeg was ze al deels zindelijk en dit hebben we haar hier thuis ook aangeleerd. Het eerste half jaar liep ze, als ze rondliep, ook altijd terug het hok in naar de toilet. Na ongeveer een half jaar vond ik wel vaker keuteltjes door het huis. Na wat informatie gelezen te hebben dacht ik dat haar gedrag  te maken had met de pubertijd waar ze in zat. Ik las wel vaker dat konijnen in de pubertijd ineens niet meer zo zindelijk zijn en keuteltjes door het huis verspreiden. Ze had toen ook echt periodes. De ene week deed ze haar behoefte netjes op haar toilet en de andere week vond ik een aantal keuteltjes door het huis. Maar sinds twee weken wordt het aantal keuteltjes steeds erger. De keuteltjes liggen wel meestal op dezelfde plekken.. een bepaald hoekje in huis of de badkamer.. Maar zojuist vonden we op de badkamer heel veel keutels, echt een stuk of 20. Ze had eigenlijk echt de hele badkamer ondergepoept... Betekent dit gedrag iets? 

Alvast bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .