Domino Geplaatst: 27 juni 2016 Delen Geplaatst: 27 juni 2016 3-9-2007 ben je geboren. Je moeder, bedoeld als slachtkonijn, was door de stichting Melief opgekocht toen die jongen zijn fokkerij aanbood. In de opvang ben je geboren en vernoemd naar Urfje, een tovenaarsleerling uit het boek "Door het oog van de nacht". Naarmate je ouder werd kreeg je allerlei ouderdomsklachten en helaas werden die nu zo erg dat ik afscheid van je heb moeten nemen. 8,5 jaar lang heb je deel uitgemaakt van mijn leven en ik ben blij dat ik dat mee heb mogen maken. Dag lieverd, ik zal je missen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gridje Geplaatst: 28 juni 2016 Delen Geplaatst: 28 juni 2016 Ach gossie, heel veel sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 28 juni 2016 Delen Geplaatst: 28 juni 2016 Sterkte. Pik weet zeker dat hij een fijn leven bij jou heeft gehad. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snoezie Geplaatst: 28 juni 2016 Delen Geplaatst: 28 juni 2016 Jee, wat erg... Heel veel sterkte... Urfje heeft vast een fantastisch leven bij je gehad... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Christaaa Geplaatst: 28 juni 2016 Delen Geplaatst: 28 juni 2016 Sterkte Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 28 juni 2016 Delen Geplaatst: 28 juni 2016 Heel veel sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bammyflurry Geplaatst: 28 juni 2016 Delen Geplaatst: 28 juni 2016 Veel sterkte! Wat was het een prachtige nijn, die Urf! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ikka Geplaatst: 28 juni 2016 Delen Geplaatst: 28 juni 2016 Heel veel sterkte Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
StamperPluis Geplaatst: 28 juni 2016 Delen Geplaatst: 28 juni 2016 Heel veel sterkte Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBakkes Geplaatst: 4 juli 2016 Delen Geplaatst: 4 juli 2016 Heel veel sterkte Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten