Huiself Geplaatst: 19 juni 2017 Delen Geplaatst: 19 juni 2017 Het begon zo lief 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Huiself Geplaatst: 19 juni 2017 Delen Geplaatst: 19 juni 2017 De ren was bedoelt om Chip tegen te houden, maar ook kat Hompy besluit hem te steunen en samen achter de tralies te gaan zitten. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nijntje & Caro Geplaatst: 19 juni 2017 Delen Geplaatst: 19 juni 2017 Hond & konijn (sorry ik heb hem niet onbewerkt). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 juni 2017 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2017 Bedankt! Als er nog mensen zijn die leuke icepod/coolpod/koude baksteen foto's hebben die ik mag gebruiken in de artikelen en/of bij de productfoto's, graag Daar is het nu natuurlijk wel de tijd van het jaar voor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nijntje & Caro Geplaatst: 20 juni 2017 Delen Geplaatst: 20 juni 2017 U verzoekt, wij draaien 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Teddybeer Geplaatst: 20 juni 2017 Delen Geplaatst: 20 juni 2017 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 juni 2017 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2017 Als er nog meer mensen leuke zomer foto's hebben die ik mag gebruiken in de nieuwsbrief van deze maand, graag Mogen ook foto's zijn van konijnen met gekoelde tegels of waterflesjes, of lekker in de schaduw etc. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris Q Geplaatst: 24 juni 2017 Delen Geplaatst: 24 juni 2017 Helaas maken ze hier geen gebruik van de icepod. Ik vond wel nog de volgende foto´s, misschien dat je dat nog iets aan hebt. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 24 juni 2017 Delen Geplaatst: 24 juni 2017 Wat een leuk idee zo'n groente slinger! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 juni 2017 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2017 Wat een gezellige foto's! Kan ik vast ook wel ergens voor gebruiken. Als jullie overigens nog herfstige konijnenfoto's hebben die ik mag gebruiken voor bij het artikel "konijnen in de herfst" zijn die ook erg welkom! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 25 juni 2017 Delen Geplaatst: 25 juni 2017 De steen was alleen niet erg koel.... 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roeli4n Geplaatst: 13 juli 2017 Delen Geplaatst: 13 juli 2017 Leuke foto's. Vooral met de kat, leuk. Dit was mijn lieve modelletje. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 augustus 2017 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2017 Voor de nieuwsbrief van deze maand zoek ik nog leuke foto's van konijnen per gewichtscategorie. Dus dwergkonijntjes, kleine konijntjes, middelgrote konijnen en grote konijnen. Het hoeven geen raskonijnen te zijn. Mocht je leuke foto's hebben van koppels die veel verschil in formaat hebben, dus bijv. een vlaamse reus en een kleurdwerg, zijn die ook welkom Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fiep Geplaatst: 13 augustus 2017 Delen Geplaatst: 13 augustus 2017 Leuk! Die van mij schelen nog niet zoveel, want nog niet volgroeid, maar ik zal eens zoeken naar een leuke foto. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fiep Geplaatst: 13 augustus 2017 Delen Geplaatst: 13 augustus 2017 Leuk! Die van mij schelen nog niet zoveel, want nog niet volgroeid, maar ik zal eens zoeken naar een leuke foto. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fiep Geplaatst: 13 augustus 2017 Delen Geplaatst: 13 augustus 2017 Dat ging niet helemaal goed... sorry! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 augustus 2017 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2017 Op 8/13/2017 at 16:22 zei Evee: Voor de nieuwsbrief van deze maand zoek ik nog leuke foto's van konijnen per gewichtscategorie. Dus dwergkonijntjes, kleine konijntjes, middelgrote konijnen en grote konijnen. Het hoeven geen raskonijnen te zijn. Ik zoek nog steeds wat leuke foto's van de verschillende formaten konijnen, voor de nieuwsbrief: Kleine konijnen 2-3 kg (bijv. een hollandertje?) Middelmaat konijnen 3-5 kg (bijv. een duitse hangoor of vergelijkbaar?) Grote konijnen 5+ kg. ( Ik heb zelf wel vlamen gehad maar om de één of andere reden kan ik alleen jonge konijnenfoto's van ze vinden, of foto's waar ze in een gemengde groep op staan. ) Alvast bedankt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 27 augustus 2017 Delen Geplaatst: 27 augustus 2017 Waar ze dus afzonderlijk in hun eentje op staan? Die heb ik wel zal straks even kijken! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 augustus 2017 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2017 Ja, in hun ééntje of eventueel met een konijn/meerdere konijnen uit de zelfde "categorie" erbij. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 27 augustus 2017 Delen Geplaatst: 27 augustus 2017 Lotte 4,6 kg Lotte die denkt dat ze 2 kg weegt 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 27 augustus 2017 Delen Geplaatst: 27 augustus 2017 Ik heb evt deze nog, een Groot Lotharinger en een kleine Hollander (ik vond haar klein in ieder geval). 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fiep Geplaatst: 27 augustus 2017 Delen Geplaatst: 27 augustus 2017 Aah, wat lief! Ik heb wel foto's van een hollander en een dwergkonijntje, maar die zijn nog niet volwassen. Daar heb je niks aan denk ik? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 27 augustus 2017 Delen Geplaatst: 27 augustus 2017 Ik heb wel foto's van een kruising dwergkonijn/Hollander van 3,3 kilo en van een klein konijntje van 1,2 kilo. Ik krijg ze alleen niet geplaatst, maar als je er iets aan hebt kan ik ze wel mailen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne1993 Geplaatst: 27 augustus 2017 Delen Geplaatst: 27 augustus 2017 Ik heb alleen maar mini's van minder dan 2 kg ☹️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 28 augustus 2017 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2017 Bedankt! De nieuwsbrief is inmiddels al gevuld met hele mooie foto's van de opvangers van @Dollie 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten