Evee Geplaatst: 31 januari 2017 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2017 @Mississippi Als het een andere foto is dan de stoelpotenfoto kan ik er nog wel één gebruiken! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne1993 Geplaatst: 31 januari 2017 Delen Geplaatst: 31 januari 2017 Ik heb anders ook nog wel een paar mooie plinten thuis Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HildeR Geplaatst: 31 januari 2017 Delen Geplaatst: 31 januari 2017 Olav die mn zeil sloopt :( 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne1993 Geplaatst: 31 januari 2017 Delen Geplaatst: 31 januari 2017 @HildeR je maakt er ook echt rustig een foto van hahaha. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HildeR Geplaatst: 31 januari 2017 Delen Geplaatst: 31 januari 2017 Daarna heb ik een baksteen gehaald...(om op het gesloopte stuk te zetten ) 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HildeR Geplaatst: 31 januari 2017 Delen Geplaatst: 31 januari 2017 Bram neemt een hapje van mn videoband (jaaaa hele oude foto ) 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Huiself Geplaatst: 31 januari 2017 Delen Geplaatst: 31 januari 2017 Haha, je hebt echte slopers HildeR! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HildeR Geplaatst: 31 januari 2017 Delen Geplaatst: 31 januari 2017 16 minuten geleden zei Huiself: Haha, je hebt echte slopers HildeR! Valt wel mee hoor Jasper & Julia zijn veel erger, daarom zitten die nu buiten. Jasper heeft toen ie klein was al m'n boeken aangevreten die op de onderste plank staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Huiself Geplaatst: 31 januari 2017 Delen Geplaatst: 31 januari 2017 4 minuten geleden zei HildeR: Valt wel mee hoor Jasper & Julia zijn veel erger, daarom zitten die nu buiten. Jasper heeft toen ie klein was al m'n boeken aangevreten die op de onderste plank staan Haha, die boeken waren ook een soort uitnodiging zo op de onderste plank Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HildeR Geplaatst: 31 januari 2017 Delen Geplaatst: 31 januari 2017 Wist wel dat ik er nog foto's van had...hier Jasper in aktie... 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Huiself Geplaatst: 31 januari 2017 Delen Geplaatst: 31 januari 2017 Superlief zeg! Jasper eet gewoon (o.a.) Hans en Grietje op zie ik, haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HildeR Geplaatst: 31 januari 2017 Delen Geplaatst: 31 januari 2017 En engelse literatuur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 31 januari 2017 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2017 Geweldig! Lekkere slopers! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 31 januari 2017 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2017 Bedankt allemaal voor de foto's, ze staan er bij in het artikel! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 31 januari 2017 Delen Geplaatst: 31 januari 2017 Ik heb je even gemaild op info ivm apart voeren van konijntjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mississippi Geplaatst: 1 februari 2017 Delen Geplaatst: 1 februari 2017 Ik weet niet of je ze nog nodig hebt, maar bij deze nog wat beelden van ons gehavende huis. Ze zijn hier weer eens alle kanten op gedraaid. Helaas geen foto's van reconstructie werkzaamheden, anders zouden m'n plinten er zo niet uit zien... ;-) (Dakota heeft een ongezonde muren-fetisj) 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 1 februari 2017 Delen Geplaatst: 1 februari 2017 Wel knap dat ze bij jou zelfs het plafond aanvreten 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mississippi Geplaatst: 1 februari 2017 Delen Geplaatst: 1 februari 2017 1 uur geleden zei Lienappelsien: Wel knap dat ze bij jou zelfs het plafond aanvreten Ik zie ze er voor aan hoor. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 1 februari 2017 Delen Geplaatst: 1 februari 2017 Denk ik nu pas aan.. Heb nog foto's van zeer mooie raam- en deurkozijnen. Of wat ervan over was. Inmiddels zitten er knaagstrips op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 februari 2017 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2017 Zijn er mensen die leuke verhaar / kam / borstel foto's hebben voor de nieuwsbrief van deze maand? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 21 februari 2017 Delen Geplaatst: 21 februari 2017 Theo heeft een mooi voorbeeldje: 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 21 februari 2017 Delen Geplaatst: 21 februari 2017 Had je zijn staart er ook afgeplukt? 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 21 februari 2017 Delen Geplaatst: 21 februari 2017 Ja en z'n oren even overeind gezet. Dit soort konijnen kun je zelf in model kneden. 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 februari 2017 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2017 Bedankt! Mochten er nog meer mensen foto's hebben van ontplofte pluizebollen en/of het kammen van konijnen, graag! Ik zal in ieder geval ook nog een shoot doen met joris, die is ook lekker aan het verharen op het moment. Maar het is wel leuk als het een paar verschillende konijnen zijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 25 maart 2017 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2017 Ik zal binnenkort zelf ook wel een fotoshoot doen, maar het is wel leuk om ook wat andere konijnen op de fotos te hebben staan. Ik zoek voor gebruik op de website foto's van: - thee voor konijnen - seizoensfoto's (konijnen in de lente, zomer, herfst, winter) - konijnen die timothy hooi eten - duitse reus - gas en/of verstopping (bijv. foto buikmassage?) - foto's van clickertraining - behendigheid (konijnen op/over hindernissen) - konijn met geld en/of spaarpot - konijn en hond samen - konijn en kat samen - konijn met myxomatose - konijn met VHS / RHD (1 of 2) - konijnenurn / herdenkingsplek - konijn bij dierenarts (kan in wachtkamer zijn of op tafel) - jonge konijnen (8-12 weken oud) - konijnenkeutels met bloed - konijnenkeutels die vreemd zijn door medicatie - diarree - tam maken van een konijn (konijn dat uit hand eet oid). - Ik ben veel foto's aan het vernieuwen / foto's aan het toevoegen bij artikelen. En het is ivm copyright wel zo fijn als het foto's zijn die ik gewoon vrij op de website mag gebruiken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten