Ga naar inhoud

Foto's gevraagd!

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

IMG_1199.JPG

IMG_1203.JPG

Tunnel en plekjes om uit te rusten in de gang. 

IMG_1200.JPG

Uitkijkpost

IMG_1230.JPGIMG_1228.JPG

Traphekje zodat konijn ook in zijn kamer kan blijven als wij slapen of weg zijn. Met extra veel speeltjes want in nacht 1 hing hij meteen in de plint (deed ie dus nooit...).

IMG_1209.JPG

Een bank voor konijn en baas. Onder de dekens ligt nog een plak karton om te beschermen tegen ongelukjes.

IMG_1226.JPG

Je kunt er ook onder slapen, in plaats van er op...

IMG_1222.JPG

Konijnenwc. Het is meer door (ongelukkig) toeval dat deze op de bank terecht is gekomen.

IMG_1217.JPG

Zijn reismand staat meestal binnen zodat hij er aan gewend blijft.

IMG_1218.JPG

IMG_1220.JPG

Om te spelen en te slapen.

IMG_1224.JPG

Mississippi's huis. Tegenwoordig staan de deurtjes eigenlijk altijd open, maar hij speelt en slaapt er nog steeds graag in.

Zo, weet jij ook meteen waar de halve inventaris van de webshop naartoe is gegaan @Evee :-D. Helaas zijn sommige foto's hier schuin, laat het maar even weten als je de originele bestanden nog wilt hebben.

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Voor een nieuw artikel over konijnen in huis zoek ik een sloop-foto. Ik heb mij rot gezocht naar een foto van onze oude bank toen ik nog konijnen in huis had, maar die kan ik niet meer vinden.

Wie van jullie heeft een foto van sloopwerken van de konijnen die ik mag gebruiken? Afgetrokken behang, afgeknaagde plinten, uitgeholde banken, hapjes uit de tafelpoten, kapotte kabels... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, helaas kan ik je er niet meer mee helpen. Toen we nog op het appartement woonden en de konijnen op het balkon leefden en regelmatig naar binnen hopten had ik daar zoooo ontzettend veel foto's van. Tot groot ergernis van mijn vriend...

Maar nee, 'helaas' kan ik je niet helpen. Beter voor ons, er wordt niet meer echt gesloopt.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet of je hier wat aan hebt:

1k0.jpg

1k0.jpg

Maar dit is dan wel iets wat bij de konijnen staat, dus misschien niet helemaal wat je bedoelt ;) ze hebben dit in 2 dagen gedaan :P 

Bij ons glijden ze trouwens niet uit op het ruwe vinyl, ook niet als ze heel hard rondjes rennen :P 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een goed artikel: staan veel goede tips in :bunny:. Ik wist ook niet dat konijnen onzindelijk kunnen worden van te gladde vloeren, maar nu ik het lees dan klinkt dat heel logisch natuurlijk! Toch goed om te weten dat ieder konijn daarin verschilt. Ik denk dat onze Hailey er misschien meer moeite mee heeft, maar ze is ook wat meer verlegen. Ik hou het in de gaten in ieder geval ;-)

"Houd er rekening mee dat ze aan de plinten knagen. Behang van de muren trekken. Aan de tafelpoten knagen. Kabels kapot knagen. Planten eten of uitgraven. Plassen en keutelen op de vloeren. En soms op de meubels." Deze zin loopt niet zo heel fijn door de punten die er tussen staan. Misschien zijn komma's een optie?

"Laminaat, parket en tegelvloeren zie je tegenwoordig vaker. Helaas zijn die te glad voor konijnen." Ik kan alleen uit eigen ervaring meegeven dat tegelvloeren niet per definitie te glad zijn voor konijnen: dit hangt af van de stroefheid van de tegel, ook wel antisliplaag genoemd. Hierin zijn verschillende gradaties te vinden. Wij hebben op dit moment een erg stroeve tegelvloer waarop je met sokken geen centimeter kan glijden en Chip trekt gewoon een sprintje door huis.

Knap van je dat je de site zo uitgebreid vult met alle informatie. Ik heb hier helaas geen voorbeelden van knaagsporen doordat ik in al die jaren mijn meubels op de dieren heb aangepast waar dit kon: metalen poten van tafels, zware kwaliteit vloerkleed etc.

Heb je nog ergens anders foto's tekort?

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .