Evee Geplaatst: 25 november 2016 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2016 Bedankt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 25 november 2016 Delen Geplaatst: 25 november 2016 Wat voor beeld heb je bij een foto van konijnen apart voeren. Wanneer je ze apart voer is het lastig om er een foto van te maken? Ik kan misschien wel een x een filmpje maken? Tobias en Sandy krijgen altijd apart te eten. Heb je iets aan deze foto? Zowel de tunnels als het kasteel is zelfgemaakt 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mississippi Geplaatst: 28 november 2016 Delen Geplaatst: 28 november 2016 Die oren uit die toren, fantastisch :-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mississippi Geplaatst: 28 november 2016 Delen Geplaatst: 28 november 2016 Tunnel en plekjes om uit te rusten in de gang. Uitkijkpost Traphekje zodat konijn ook in zijn kamer kan blijven als wij slapen of weg zijn. Met extra veel speeltjes want in nacht 1 hing hij meteen in de plint (deed ie dus nooit...). Een bank voor konijn en baas. Onder de dekens ligt nog een plak karton om te beschermen tegen ongelukjes. Je kunt er ook onder slapen, in plaats van er op... Konijnenwc. Het is meer door (ongelukkig) toeval dat deze op de bank terecht is gekomen. Zijn reismand staat meestal binnen zodat hij er aan gewend blijft. Om te spelen en te slapen. Mississippi's huis. Tegenwoordig staan de deurtjes eigenlijk altijd open, maar hij speelt en slaapt er nog steeds graag in. Zo, weet jij ook meteen waar de halve inventaris van de webshop naartoe is gegaan @Evee :-D. Helaas zijn sommige foto's hier schuin, laat het maar even weten als je de originele bestanden nog wilt hebben. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 28 november 2016 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2016 Bedankt, hele leuke foto's! Daar heb ik heel wat aan! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mississippi Geplaatst: 28 november 2016 Delen Geplaatst: 28 november 2016 Fijn! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noukieee Geplaatst: 29 november 2016 Delen Geplaatst: 29 november 2016 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 28 december 2016 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2016 Heeft er toevallig iemand fotos van drinkende konijnen? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne1993 Geplaatst: 28 december 2016 Delen Geplaatst: 28 december 2016 Ik heb nog wel een schattige foto van Rex die uit een glas drinkt, maar dat is denk ik niet echt representatief voor hoe de meeste konijnen drinken 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 28 december 2016 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2016 Haha nee dat niet, maar als het een hele schattige foto is vind ik het misschien toch de moeite waard om hem in de nieuwsbrief te zetten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris Q Geplaatst: 28 december 2016 Delen Geplaatst: 28 december 2016 De eerste twee foto's zijn vrij recent genomen en ook scherp, de rest komt uit de oude doos en is helaas niet scherp, maar ik heb ze er maar bij gezet, misschien heb je er toch iets aan. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne1993 Geplaatst: 28 december 2016 Delen Geplaatst: 28 december 2016 het is deze foto. Ik ben ook niet zo'n talent wat betreft foto's maken, dus weet sowieso niet of je er iets mee kan haha 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 28 december 2016 Delen Geplaatst: 28 december 2016 Haha zo eentje heb k ook van Matthijs 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mystique Geplaatst: 28 december 2016 Delen Geplaatst: 28 december 2016 'Leesvoer. Niet opeten.' En wat doet nijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 28 december 2016 Delen Geplaatst: 28 december 2016 Matthijs heeft geen idee waar je het over hebt, zoiets zou hij nooit doen. 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
snuffie en ik Geplaatst: 29 december 2016 Delen Geplaatst: 29 december 2016 Ik heb ook wel wat foto's van Snuffie die drinkt maar waar zijn die? Ik ga even zoeken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wendy04 Geplaatst: 3 januari 2017 Delen Geplaatst: 3 januari 2017 Weet niet of je nog een foto nodig hebt van drinken uit een flesje, maar anders heb ik er nog wel een: 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 januari 2017 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2017 Het was voor de nieuwsbrief, die is inmiddels verzonden! Maar toch bedankt, misschien heb ik er nog wel wat aan bij de informatieve artikelen ook! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HildeR Geplaatst: 15 januari 2017 Delen Geplaatst: 15 januari 2017 Als je 1 van deze foto's wilt, laat maar weten. Olav is erg blij met z'n grashuis 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 januari 2017 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2017 Voor een nieuw artikel over konijnen in huis zoek ik een sloop-foto. Ik heb mij rot gezocht naar een foto van onze oude bank toen ik nog konijnen in huis had, maar die kan ik niet meer vinden. Wie van jullie heeft een foto van sloopwerken van de konijnen die ik mag gebruiken? Afgetrokken behang, afgeknaagde plinten, uitgeholde banken, hapjes uit de tafelpoten, kapotte kabels... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laniboekje Geplaatst: 30 januari 2017 Delen Geplaatst: 30 januari 2017 Hahaha, helaas kan ik je er niet meer mee helpen. Toen we nog op het appartement woonden en de konijnen op het balkon leefden en regelmatig naar binnen hopten had ik daar zoooo ontzettend veel foto's van. Tot groot ergernis van mijn vriend... Maar nee, 'helaas' kan ik je niet helpen. Beter voor ons, er wordt niet meer echt gesloopt. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 januari 2017 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2017 Dit is trouwens het artikel Tips en verbeterpuntjes zijn welkom! https://www.bunnybunch.nl/informatie/cat/nieuws/post/binnenkonijnen-konijnen-houden-in-huis Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wendy04 Geplaatst: 30 januari 2017 Delen Geplaatst: 30 januari 2017 Weet niet of je hier wat aan hebt: Maar dit is dan wel iets wat bij de konijnen staat, dus misschien niet helemaal wat je bedoelt ze hebben dit in 2 dagen gedaan Bij ons glijden ze trouwens niet uit op het ruwe vinyl, ook niet als ze heel hard rondjes rennen 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Huiself Geplaatst: 31 januari 2017 Delen Geplaatst: 31 januari 2017 Wat een goed artikel: staan veel goede tips in . Ik wist ook niet dat konijnen onzindelijk kunnen worden van te gladde vloeren, maar nu ik het lees dan klinkt dat heel logisch natuurlijk! Toch goed om te weten dat ieder konijn daarin verschilt. Ik denk dat onze Hailey er misschien meer moeite mee heeft, maar ze is ook wat meer verlegen. Ik hou het in de gaten in ieder geval ;-)"Houd er rekening mee dat ze aan de plinten knagen. Behang van de muren trekken. Aan de tafelpoten knagen. Kabels kapot knagen. Planten eten of uitgraven. Plassen en keutelen op de vloeren. En soms op de meubels." Deze zin loopt niet zo heel fijn door de punten die er tussen staan. Misschien zijn komma's een optie? "Laminaat, parket en tegelvloeren zie je tegenwoordig vaker. Helaas zijn die te glad voor konijnen." Ik kan alleen uit eigen ervaring meegeven dat tegelvloeren niet per definitie te glad zijn voor konijnen: dit hangt af van de stroefheid van de tegel, ook wel antisliplaag genoemd. Hierin zijn verschillende gradaties te vinden. Wij hebben op dit moment een erg stroeve tegelvloer waarop je met sokken geen centimeter kan glijden en Chip trekt gewoon een sprintje door huis. Knap van je dat je de site zo uitgebreid vult met alle informatie. Ik heb hier helaas geen voorbeelden van knaagsporen doordat ik in al die jaren mijn meubels op de dieren heb aangepast waar dit kon: metalen poten van tafels, zware kwaliteit vloerkleed etc. Heb je nog ergens anders foto's tekort? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mississippi Geplaatst: 31 januari 2017 Delen Geplaatst: 31 januari 2017 Ik kan vanmiddag nog wel wat sloopfoto's aanleveren als je wilt. Vooral van plinten haha. Laat maar even weten of je ze nog kunt gebruiken @Evee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten