Joke66096 Geplaatst: 16 juni 2016 Delen Geplaatst: 16 juni 2016 En nog een paar... 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joke66096 Geplaatst: 16 juni 2016 Delen Geplaatst: 16 juni 2016 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joke66096 Geplaatst: 16 juni 2016 Delen Geplaatst: 16 juni 2016 (aangepast) Nog een paar lieve konijntjes... 16 juni 2016 aangepast door Joke66096 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joepsonline Geplaatst: 16 juni 2016 Delen Geplaatst: 16 juni 2016 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dolliewollie Geplaatst: 16 juni 2016 Delen Geplaatst: 16 juni 2016 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris1986 Geplaatst: 17 juni 2016 Delen Geplaatst: 17 juni 2016 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 juni 2016 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2016 Bedankt allemaal voor de ontzettend leuke foto's die jullie gestuurd hebben. Voorlopig hebben wij weer even genoeg foto's om uit te kiezen 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 15 oktober 2016 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2016 Ik ben op zoek naar foto's die ik vrij mag gebruiken op bunnybunch (er mag als je dat wil wel op een bescheiden manier een copyright in staan) De foto's wil ik gebruiken voor de artikelen, social media en de nieuwsbrief. Waarvan kunnen wij foto's gebruiken? - kleine keutels - diarree - haren in de keutels / kettingkeutels - bloed op / bij de keutels - Zorg bij/na/rond operaties - vervoer / konijnen in reismanden en auto's - Konijnen bij de dierenarts - Zelf geknutseld konijnenspeelgoed - Konijnen die apart van elkaar gevoerd worden - Konijnen met Myiasis - Konijnen met EC - Het schoonmaken van een konijnenhok Mocht je nog leuke foto's hebben van jouw konijnen met producten uit onze webwinkel, die wij bij de productfoto's mogen plaatsen, zou dat ook geweldig zijn Alvast heel erg bedankt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 15 oktober 2016 Delen Geplaatst: 15 oktober 2016 Pluis mag je bij EC best gebruiken hoor! Heb nog meer foto's van hem, ook van bij de dierenarts dacht ik, in de opname. Wil ze niet allemaal hier uploaden, maar kan je ze wel mailen. Is de kwaliteit ook iets beter. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nam_mkha Geplaatst: 15 oktober 2016 Delen Geplaatst: 15 oktober 2016 Deze zou wel bij de productfoto's mogen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne1993 Geplaatst: 15 oktober 2016 Delen Geplaatst: 15 oktober 2016 Ik heb nog een foto van Anthonius in de nazorg van zijn abcessen. Hij zit in zijn 'ziekenboeg kooi' (waar de bovenkant nog niet op zit op de foto) en hij heeft een snuggelsafe in een handdoek 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bart lover Geplaatst: 15 oktober 2016 Delen Geplaatst: 15 oktober 2016 Ik zou wel uitgebreide foto's kunnen maken van mijn 'schoonmaakroutine' maar watvoor foto's heb je precies nodig? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 16 oktober 2016 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2016 Emailen mag zeker ook: info@bunnybunch.nl @Bart lover Ik wil binnenkort een artikel schrijven over het schoonmaken van het konijnenhok, moet het nog schrijven dus en heb er ook nog geen foto's voor. Ik wil in het artikel vrij uitgebreid allerlei weetjes en tips behandelen voor het schoonmaken van het hok. Bijv dat je moet opletten bij aanschaf of bouw van een hok dat je overal bij kan, over de wekelijkse schoonmaak en over ontsmetten na ziekte. Verder over ongedierte in en rond het konijnenhok en een stukje over handige hulpmiddelen bij het schoonmaken. En als ik het aan het schrijven ben schieten mij vast nog wel meer onderwerpen binnen die er bij passen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris Q Geplaatst: 16 oktober 2016 Delen Geplaatst: 16 oktober 2016 Volgens mij heb ik nog wel een foto van kettingkeutels, van de week zal ik een foto maken over het apart voeren van Ollie en Flapje, dan mail ik ze je wel! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bart lover Geplaatst: 16 oktober 2016 Delen Geplaatst: 16 oktober 2016 @Evee Dan maak ik de foto's wel van mijn routine en dan kijk jeje maar of je er iets aan hebt. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny_Sheila Geplaatst: 3 november 2016 Delen Geplaatst: 3 november 2016 Mijn twee dames waarvan de madagascar bonte nu gekopelt is aan mijn nieuw hangoor dametje. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 november 2016 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2016 Bedankt voor alle leuke foto's! Vandaag ben ik weer druk bezig met nieuwe artikelen. Ik zoek nog steeds foto's: Ik ben op zoek naar foto's die ik vrij mag gebruiken op/voor bunnybunch. Ze kunnen bij de informatieve artikelen komen te staan, bij de productfoto's, op social media en/of in onze nieuwsbrief. Er mag als je dat wil wel op een bescheiden manier een copyright in staan. Het hoeven geen hoge resolutie foto's te zijn (mag natuurlijk wel). Ze mogen ook best met een telefoon gemaakt zijn. Als de foto's maar scherp en duidelijk zijn. Foto's gezocht van: - kleine keutels - huisvesting van buitenkonijnen - huisvesting van binnenkonijnen - diarree - vervoer / konijnen in reismanden en auto's - konijnen bij de dierenarts - zelf geknutseld konijnenspeelgoed - konijnen die apart van elkaar gevoerd worden - konijnen met myiasis - konijnen met EC - Het schoonmaken van een konijnenhok voor bij dit artikel. - Ongedierte in het konijnenhok: spinnen, oorwurmen, vliegen, ratten, muizen etc. - Foto's van konijnen met producten uit onze webwinkel. Je mag de foto's in dit topic posten of naar mij emailen: info@bunnybunch.nl 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 13 november 2016 Delen Geplaatst: 13 november 2016 Wat er gestuurd is, voldoet nog niet? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 november 2016 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2016 Jawel hoor! Ik heb er al een groot deel van verwerkt in de artikelen, en sommige zijn ook al op facebook voorbij gekomen, maar ik zoek er nog meer Volgens mij staan jouw konijnen nu bij het artikel over kruiden 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nijntje & Caro Geplaatst: 15 november 2016 Delen Geplaatst: 15 november 2016 Ongedierte in het konijnenhok 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nijntje & Caro Geplaatst: 15 november 2016 Delen Geplaatst: 15 november 2016 De huisvesting van de konijnen (de hoogte is in de praktijk zeer onhandig). 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nijntje & Caro Geplaatst: 15 november 2016 Delen Geplaatst: 15 november 2016 En de konijnen (+ hond) in de auto (sorry, bewerkt, onbewerkte versie wilde die niet uploaden..). En als ik alle foto's tegelijk uploadde wilde hij hem niet plaatsen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
brit je Geplaatst: 17 november 2016 Delen Geplaatst: 17 november 2016 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 25 november 2016 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2016 Zojuist weer even bezig geweest met het uitzoeken en sorteren van foto's en ze bij de artikelen plaatsen. Ik zoek nog steeds foto's wel van wat specifieke onderwerpen: - kleine keutels - huisvesting van buitenkonijnen (overzicht foto's van leuke verblijven) - huisvesting van binnenkonijnen (overzicht foto's van konijnenkamers / binnenverblijven) - diarree - konijnen bij de dierenarts - zelf geknutseld konijnenspeelgoed - konijnen die apart van elkaar gevoerd worden - konijnen met myiasis - konijnen met EC - Het schoonmaken van een konijnenhok voor bij dit artikel. - Ongedierte in het konijnenhok: spinnen, oorwurmen, vliegen, ratten, muizen etc. - Foto's van konijnen met producten uit onze webwinkel. Je mag de foto's in dit topic posten of naar mij emailen: info@bunnybunch.nl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mississippi Geplaatst: 25 november 2016 Delen Geplaatst: 25 november 2016 Ik wil wel wat foto's voor je maken deze week. Moet even overleggen hier wat precies, aangezien de huisvesting van ons binnenkonijn ook meteen ons huis is ;-) 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten