Ga naar inhoud

Foto's gevraagd!

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

• 3 maanden later...

Ik ben op zoek naar foto's die ik vrij mag gebruiken op bunnybunch (er mag als je dat wil wel op een bescheiden manier een copyright in staan) De foto's wil ik gebruiken voor de artikelen, social media en de nieuwsbrief.

Waarvan kunnen wij foto's gebruiken?

- kleine keutels
- diarree
- haren in de keutels / kettingkeutels
- bloed op / bij de keutels
- Zorg bij/na/rond operaties
- vervoer / konijnen in reismanden en auto's
- Konijnen bij de dierenarts
- Zelf geknutseld konijnenspeelgoed
- Konijnen die apart van elkaar gevoerd worden
- Konijnen met Myiasis
- Konijnen met EC
- Het schoonmaken van een konijnenhok

Mocht je nog leuke foto's hebben van jouw konijnen met producten uit onze webwinkel, die wij bij de productfoto's mogen plaatsen, zou dat ook geweldig zijn :)

Alvast heel erg bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Emailen mag zeker ook: info@bunnybunch.nl

@Bart lover Ik wil binnenkort een artikel schrijven over het schoonmaken van het konijnenhok, moet het nog schrijven dus en heb er ook nog geen foto's voor.

Ik wil in het artikel vrij uitgebreid allerlei weetjes en tips behandelen voor het schoonmaken van het hok. Bijv dat je moet opletten bij aanschaf of bouw van een hok dat je overal bij kan, over de wekelijkse schoonmaak en over ontsmetten na ziekte. Verder over ongedierte in en rond het konijnenhok en een stukje over handige hulpmiddelen bij het schoonmaken. En als ik het aan het schrijven ben schieten mij vast nog wel meer onderwerpen binnen die er bij passen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
  • 2 weken later...

Bedankt voor alle leuke foto's! Vandaag ben ik weer druk bezig met nieuwe artikelen. Ik zoek nog steeds foto's:

Ik ben op zoek naar foto's die ik vrij mag gebruiken op/voor bunnybunch. Ze kunnen bij de informatieve artikelen komen te staan, bij de productfoto's, op social media en/of in onze nieuwsbrief.  Er mag als je dat wil wel op een bescheiden manier een copyright in staan.

Het hoeven geen hoge resolutie foto's te zijn (mag natuurlijk wel). Ze mogen ook best met een telefoon gemaakt zijn. Als de foto's maar scherp en duidelijk zijn.

Foto's gezocht van:

- kleine keutels
- huisvesting van buitenkonijnen
- huisvesting van binnenkonijnen
- diarree
- vervoer / konijnen in reismanden en auto's
- konijnen bij de dierenarts
- zelf geknutseld konijnenspeelgoed
- konijnen die apart van elkaar gevoerd worden
- konijnen met myiasis
- konijnen met EC
- Het schoonmaken van een konijnenhok voor bij dit artikel.
- Ongedierte in het konijnenhok: spinnen, oorwurmen, vliegen, ratten, muizen etc.
- Foto's van konijnen met producten uit onze webwinkel.

Je mag de foto's in dit topic posten of naar mij emailen: info@bunnybunch.nl

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist weer even bezig geweest met het uitzoeken en sorteren van foto's en ze bij de artikelen plaatsen.

Ik zoek nog steeds foto's wel van wat specifieke onderwerpen:

- kleine keutels
- huisvesting van buitenkonijnen (overzicht foto's van leuke verblijven)
- huisvesting van binnenkonijnen (overzicht foto's van konijnenkamers / binnenverblijven)
- diarree
- konijnen bij de dierenarts
- zelf geknutseld konijnenspeelgoed
- konijnen die apart van elkaar gevoerd worden
- konijnen met myiasis
- konijnen met EC
- Het schoonmaken van een konijnenhok voor bij dit artikel.
- Ongedierte in het konijnenhok: spinnen, oorwurmen, vliegen, ratten, muizen etc.
- Foto's van konijnen met producten uit onze webwinkel.

Je mag de foto's in dit topic posten of naar mij emailen: info@bunnybunch.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .