Ga naar inhoud

Foto's gevraagd!

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar foto's die gebruikt mogen worden bij de bunnybunch artikelen hier op de website, bij social media berichten en in de bunnybunch nieuwsbrief.

Heb jij leuke foto's van jouw konijnen en vind je het geen probleem dat wij die foto's gebruiken? Stuur ze dan naar info@bunnybunch.nl of post ze in dit topic.

Als ik foto's van bepaalde onderwerpen nodig heb zal ik het in dit topic laten weten!

Heel erg bedankt, jullie maken mij er heel blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke foto's! Daar kan ik zeker al wat mee. Bedankt!

Citaat

Hoeveel foto's wil je? :P Enige minpuntje is dat ze met de mobiel gemaakt zijn... Denk dat jij een hogere resolutie nodig hebt, toch? 

Haha, er zit geen limiet aan het aantal. Op de mobiel is op zich niet erg, tegenwoordig zijn dat best mooie foto's en meestal gebruik ik de foto's voor social media toch niet in mega groot formaat. Hoge resolutie is vooral nodig als je ze wil laten drukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze Klein Lotharinger rammelaar komt bij een fokker vandaan 7 jaar geleden, hij was niet geschikt voor shows en/of fokken. De bruine voedster hadden we 7 weken geleden opgehaald bij iemand die er niet meer voor kon zorgen en zij bleek zwanger te zijn. Dus we hadden opeens 9 babykonijntjes erbij, waarvan er nu 7 over zijn. Een mooi groot gezin zo. En ons mannetje is zo verschrikkelijk lief voor ze, dat hadden we nooit gedacht.

2016-06-08 18.43.48.jpg

2016-06-08 18.43.55.jpg

2016-06-08 18.44.14.jpg

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .