Evee Geplaatst: 9 juni 2016 Delen Geplaatst: 9 juni 2016 Ik ben op zoek naar foto's die gebruikt mogen worden bij de bunnybunch artikelen hier op de website, bij social media berichten en in de bunnybunch nieuwsbrief. Heb jij leuke foto's van jouw konijnen en vind je het geen probleem dat wij die foto's gebruiken? Stuur ze dan naar info@bunnybunch.nl of post ze in dit topic. Als ik foto's van bepaalde onderwerpen nodig heb zal ik het in dit topic laten weten! Heel erg bedankt, jullie maken mij er heel blij mee! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 9 juni 2016 Delen Geplaatst: 9 juni 2016 Hoeveel foto's wil je? Enige minpuntje is dat ze met de mobiel gemaakt zijn... Denk dat jij een hogere resolutie nodig hebt, toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 9 juni 2016 Delen Geplaatst: 9 juni 2016 Hier heb je er een paar. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Konijnenliefhebber1993 Geplaatst: 9 juni 2016 Delen Geplaatst: 9 juni 2016 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ricksem Geplaatst: 11 juni 2016 Delen Geplaatst: 11 juni 2016 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ricksem Geplaatst: 11 juni 2016 Delen Geplaatst: 11 juni 2016 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 juni 2016 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2016 Leuke foto's! Daar kan ik zeker al wat mee. Bedankt! Citaat Hoeveel foto's wil je? Enige minpuntje is dat ze met de mobiel gemaakt zijn... Denk dat jij een hogere resolutie nodig hebt, toch? Haha, er zit geen limiet aan het aantal. Op de mobiel is op zich niet erg, tegenwoordig zijn dat best mooie foto's en meestal gebruik ik de foto's voor social media toch niet in mega groot formaat. Hoge resolutie is vooral nodig als je ze wil laten drukken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 12 juni 2016 Delen Geplaatst: 12 juni 2016 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 12 juni 2016 Delen Geplaatst: 12 juni 2016 Toen Klene ziek was.. Ik weet niet of het licht in de oogjes te corrigeren is? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 13 juni 2016 Delen Geplaatst: 13 juni 2016 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBakkes Geplaatst: 14 juni 2016 Delen Geplaatst: 14 juni 2016 Ik zou er vanavond ook nog een paar uploaden voor je. Mijn foto modellen 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBakkes Geplaatst: 14 juni 2016 Delen Geplaatst: 14 juni 2016 Nog een greep uit ons foto album haha! Succes met de foto's uitkiezen 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 15 juni 2016 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2016 Bedankt voor de foto's! Heb ik zeker wat aan! Het onderwerp van de volgende nieuwsbrief is asielkonijnen, dus mochten jullie daar leuke foto's van hebben zijn die ook zeker welkom! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris Q Geplaatst: 15 juni 2016 Delen Geplaatst: 15 juni 2016 Ollie (lichtbruin) en Flapje (donkerbruin) komen allebei uit het asiel, Flapje heb ik al sinds ze acht weken is Ollie is na de dood van Flapje's zusje daarbij gekomen toen hij 1 à 2 jaar oud was. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mari83 Geplaatst: 16 juni 2016 Delen Geplaatst: 16 juni 2016 Onze Klein Lotharinger rammelaar komt bij een fokker vandaan 7 jaar geleden, hij was niet geschikt voor shows en/of fokken. De bruine voedster hadden we 7 weken geleden opgehaald bij iemand die er niet meer voor kon zorgen en zij bleek zwanger te zijn. Dus we hadden opeens 9 babykonijntjes erbij, waarvan er nu 7 over zijn. Een mooi groot gezin zo. En ons mannetje is zo verschrikkelijk lief voor ze, dat hadden we nooit gedacht. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zipper Geplaatst: 16 juni 2016 Delen Geplaatst: 16 juni 2016 mijn lieve nijn Zipper. Op elke plek is zij op dr gemalk 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dinoo Geplaatst: 16 juni 2016 Delen Geplaatst: 16 juni 2016 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Esmol Geplaatst: 16 juni 2016 Delen Geplaatst: 16 juni 2016 Prins Chewy! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 16 juni 2016 Delen Geplaatst: 16 juni 2016 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 16 juni 2016 Delen Geplaatst: 16 juni 2016 De hangoor (Duffy) is eergister plotseling overleden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 16 juni 2016 Delen Geplaatst: 16 juni 2016 Toen en Nu: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 16 juni 2016 Delen Geplaatst: 16 juni 2016 Nog wat oude foto's: 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
demi96 Geplaatst: 16 juni 2016 Delen Geplaatst: 16 juni 2016 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura Vreman Geplaatst: 16 juni 2016 Delen Geplaatst: 16 juni 2016 Hopelijk zit hier ook iets leuks voor jullie tussen? 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joke66096 Geplaatst: 16 juni 2016 Delen Geplaatst: 16 juni 2016 Ik heb ook nog een paar leuke... 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten