Spring naar bijdragen
BaasjevanBakkes

Gesnoept uit de pindakaaspot...

Recommended Posts

Goedemorgen allemaal,

mijn naam is Babs en ik heb een black and tan ram met de naam Bakkes. Bakkes is er lief, erg speels en ook erg nieuwsgierig. Zo nieuwsgierig dat hij gister zelfs in een laagstaand vogelhuisje is geklommen om te kijken of er iets lekkers voor hem in lag. Omdat hij dit nog al wild deed, viel het pindapotje met bosbessensmaak voor de vogels van de houder, kapot op de grond. Mijn vriend had dit meteen in de gaten en is meteen op hem afgerend. Hij heeft bakkes opgepakt en wij kunnen geen sporen van glas ontdekken. Ook heeft hij geen snijwonden of kleine wondjes. Wel heeft hij volgens mij gesnoept uit de pot...

Natuurlijk wast Bakkes zichzelf wel iedere dag, alleen wordt de kin en baard niet helemaal schoon. Nu de huid een beetje bloot licht ben ik bang voor irritaties en/of infecties op/in de huid. Bakkes zit nu nog binnen, maar gaat volgende week weer naar buiten toe. Af en toe mag hij wel buitenspelen, maar niet in de zandbak, dat lijkt me niet verstandig..Weet iemand hoe ik zijn plakkerige kin en baard schoon kan maken en heeft iemand misschien zoiets soortgelijk meegemaakt? Wat heb je toen gedaan? Ik hoor het graag!

Liefs Babs, baasje van Bakkes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo iedereen,

Ik heb gisteravond een ontdekking gedaan bij Bakkes. Hij heeft onder zijn kin en aan de rechterkant van zijn wang een hele kale plek. Om die plek heen zitten wat korstjes. 

Bakkes is erg levendig. Hij ligt vaak languit en eet en drinkt goed. Ook eet hij veel hooi en vertoont hij naar ons geen teken van ziekte..

Morgen een afspraak bij DA. Hebben jullie ook weleens zoiets gezien? Wat hebben jullie toen gedaan? Maak me zorgen om m'n vriendje...

20160605_151335.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .