Ga naar inhoud

Verkouden konijn


Minka

Aanbevolen berichten

Ben er ook super blij mee dat het zo goed gaat, het begint ook echt een ondeugend konijn te worden, overal op klimmen en door het hele huis rennen en ravotten..

Volgende week gaan we een midweekje weg en dan gaat hij uit logeren. Ben benieuwd hoe dat gaat, want er zijn daar ook 2 katten aanwezig. Hebben jullie daar nog tips voor, of zou ik die confrontatie vermijden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zat een vam mijn katten altijd achter Diddl aan. Dat was een klein konijntje. Het spelen was iets te hard gegaan want Diddl had aan het einde van zijn oortje een scheurtje zitten. Toen kwam de dag dat de rollen omgekeerd werden en Diddl achter de katten aanging. Hij beet ze zo hard dat de katten bloedde. Diddl is er nu niet meer maar Pebbles (de kat) wilde ook weer met Bibbl spelen. Nu Bibbl last heeft van haar hormonen daagt ze zelf de kat uit door voor de poten van de kat te gaan huppelen als zij loopt. En Pebbles taalt er niet meer naar.Zelfs Ramses (onze kater) is nu niet zo bang meer van de konijnen. Dus een konijn kan echt voor zich opkomen. Diddl woog met 4 maanden (ouder is hij niet geworden) 0,9 kg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ons konijn is de baas over de poesen,als ze al stampt dn zijn ze alle drie weg,ze hebben wel geprobeerd met bibi te spelen(nou ja spelen??)maar bibi beet ook van haar af,en zij is maar een klein konijntje.nu laten de poesen haar mer rust en zitten hooguit voor de ren(staat binnen)naar haar te kijken maar meer gebeurt er niet,op de hond heeft ze de zelfde werking!bibi is de baas vind ze

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Een natte neus is niet per definitie snot, maar omdat je konijn ook niest is de kans wel aanwezig. Voor de zekerheid zou ik langs de DA gaan, dan kan die een kweekje nemen. Voor meer informatie kun je ook eens mijn weblog artikel doorlezen, over mijn konijn dat snot heeft gehad:

http://www.bunnybunch.nl/community/weblogs/laura1984-2559/1097-verloop-snot.html

Ik doe dit topic nu op slot, het is al een oud topic. Als je nog meer vragen hebt kun je beter even een eigen topic openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .