Domino Geplaatst: 8 mei 2016 Delen Geplaatst: 8 mei 2016 Even wat foto's gemaakt van mijn nijnen. Joris en Amber kunnen even lekker buiten rondscharrelen. Ook bij Baloe even om de hoek gekeken, die keek me weer eens allervriendelijkst aan En oude Urfje nog even op de foto gezet met Soes. Ik zag trouwens op de kalender dat Soes dinsdag ook alweer 6 jaar hier woont. Tijd gaat hard! Op de een of andere manier wil hij altijd TUSSEN Amber en het hekje in liggen, dat probeerde hij hier ook..... niet gelukt want Amber bleef stug liggen 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SuzanneKnuffel Geplaatst: 8 mei 2016 Delen Geplaatst: 8 mei 2016 Heey die wit met bruine vlekjes das net mijn Ninaatje!! Helemaal hetzelfde!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 8 mei 2016 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2016 Dat is Baloe mijn enige hangoor overigens. Ze is wel lief hoor maar kan soms zo link kijken vind ik vooral bij de laatste foto en ik krijg die 2 foto's niet recht helaas. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten