Ga naar inhoud

RHD-2?!


Binkie-Lover

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik was op vakantie en daar waren best wel veel wilde konijnen. Nou ben ik bang dat ze het RHD-2 virus hebben en ik dat nu meeneem naar mijn konijn. Wat kan ik doen om te zorgen dat mijn konijn het niet krijgt. O ja en er was ook een dood konijn daar dus daarom ben ik er nog banger voor. Natuurlijk ga ik sowieso mijn handen heel goed wassen voordat ik naar mijn konijn ga. Kan ik nog meer doen? Misschien is het handig om te weten maar ik was op vakantie in West Duitsland. Net over de grens. 

Alvast bedankt! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn kleding wisselen kan niet. We zijn namelijk direct door gegaan naar mijn opa en oma. Wel kan ik andere schoenen aan doen. Is het ook mogelijk om de onderkant van de schoenen heel goed schoon te maken. Zodat ik wel gewoon met mijn schoenen het hok in kan? Ik heb namelijk al mijn zomer schoenen mee gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koop simpele plastic slippers ergens en gebruik die voor het konijnenhok / de konijnenren. Ik heb er van die verschrikkelijk lelijke tuinklompjes voor (soort crocs) daar loop ik dus echt nergens anders mee. Wij lopen namelijk met de honden nog wel eens in duin- en natuurgebieden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .