Ga naar inhoud

Dag lieve Luna

Domino
 Delen

Aanbevolen berichten

Een paar jaar geleden kwam je bij ons wonen. Leo zocht een nieuw vriendinnetje en jij leek de perfecte match, dat bleek ook zo te zijn en hij was erg gelukkig met jou. Helaas werd Leo ziek en moesten we hem gaan missen. Omdat ik jou niet alleen wilde laten zitten kwam Joep in je leven. Hij was nog een jonkie maar omdat jij al geholpen was was dat geen probleem. Hij is bij jou opgegroeid en jullie waren een heel lief stelletje. 

Helaas merkte ik een aantal maanden geleden dat jij stiekem wat benauwd was, daarop ben ik naar de dierenarts gegaan en een kuur gekregen. Omdat dat niet werkte ben ik verder gaan zoeken, er moest een oorzaak zijn. Echo laten maken maar er was niet heel veel te zien behalve dat je hart erg rond was. Langzaamaan werd het erger en ik ben weer teruggegaan. Op zich kon je alles nog wel doen maar ik wilde weten wat er aan de hand was.

Deze keer was er iets te zien voor het hart en zijn we weer voor een echo gegaan. Helaas werden onze vermoedens bevestigd en bleek je een thymoom te hebben. ( Een tumor komende vanuit de Zwezerik) Helaas is de behandeling hiervoor zo goed als kansloos en dat wilde ik je niet aan doen. 

De laatste weken merkte ik wel dat je het steeds moeilijker kreeg, zeker als je zat te eten was het best lastig om dan ook nog lucht te kunnen krijgen. En de laatste dagen moest je echt pauzeren met eten om weer even op adem te komen. De rotvraag blijft altijd, wanneer is het zo ver...... ik heb besloten je niet langer te laten afzien en niet te wachten tot het echt niet meer ging. Dat leek mij niet eerlijk voor jou. 

Gisteren ben je in alle rust gaan slapen en op weg naar boven gegaan. Doe Leo en de rest de groetjes van ons, dag lieverd :'(

Leo9.jpg

Leo11.jpg

20150805_191242.jpg

20150805_191251.jpg

11871795_419736178235385_1846083008_o.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .