Ga naar inhoud

Benny eenzaam na overlijden maatje..


Laura020

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Na een tijd niet actief te zijn geweest heb ik een vraag voor jullie omdat ik mij zorgen maak..

Benny zijn vriendin is vorig week zaterdag overleden. Hij heeft afscheid genomen en leek het redelijk goed te doen. At goed, nam sprintjes en maakte binkies. Sinds gister eet hij minder hooi, vanavond ook minder brok. Ik heb echt het idee dat hij erg eenzaam is. Het is geen konijn dat van aandacht houdt, 2 aaitjes en hij gaat er weer vandoor. Hij woont buiten. Sinds dit weekend, misschien wel eerder komt hij niet meer boven in het nachthok. Vandaag ook erg rustig, misschien door de wind minder trek in beweging.

 Aanstaande donderdag komen er 3 dames langs voor een speeddate. Dit kon helaas niet eerder. Wat kan ik doen om te zorgen dat hij de tijd door komt voordat hij straks helemaal niet meer eet. ?? Help 

Alvast bedankt voor de reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat gelukkig nog steeds goed met Benny, al zijn zijn keutels iets kleiner en harder dan normaal. Kan van het minder eten komen.. Maar dan moet dat echt komen van minder hooi eten, de rest gaat gelukkig op. Morgen komen de dames voor de speeddate, ben heel benieuwd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag zijn de 3 dames langs geweest. De eerste dame was pittig, vond Benny niet zo prettig. Met de 2de dame ging het en stuk beter, wel wat snuffelen en de dame Summer heet ze liep lekker rond, die vond het wel gezellig. Benny ging ook lekker eten toen ze samen liepen dus positief. Zij is ook gebleven. In de derde dame had Benny niet zo veel interesse meer. Volgens mij was hij moe en zat voornamelijk in de hoek met zijn rug naar de dame. 

Benny en Summer zitten nu naast elkaar in aparte kooien met panelen ertussen. Ze worden op de rustige methode gekoppeld, dat wilde ze graag vanuit de opvang. Ze zoeken contact tussen de tralies door. Dus lijkt positief. 

Benny gooide zich in zijn kooi al snel op zijn zij dus hij voelt zich in ieder geval happy.

Ik hoop dat de liefde snel gaat groeien :-)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .