Ga naar inhoud

Gedrag Kareltje

Lotte1984

Aanbevolen berichten

Ik vind het heel lastig om te beoordelen of Kareltje het fijn vind s'avonds een uurtje in huis te zijn. Hij is er nog maar net en ik wil graag dat hij aan ons went. Omdat het zo regent en waait doe ik dat liever binnen ;-)

De ene avond is ie heel uitbundig en rent ie heen en weer. Daarbij staat een oortje omhoog, dat is echt heel grappig. Gisteravond wilde onze poes met hem spelen en gaf hem een tik, waarop hij hard wegrende en een paar keer stampte. Die snapte ik nog wel: gevaar!

Maar dat geren: is dat van stress of vrolijkheid?

Hij is wel heel erg nieuwsgierig. Ook naar de katten! Die zijn in het algemeen banger voor hem dan hij voor hen.

Vaak zit ie ook gewoon stil. Ook keutelt hij veel en speelt ie graag met het kattenspeelgoed.

Eigenlijk denk ik dat ie het naar zijn zin heeft binnen maar zeker weten doe ik het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik haal de nijnen 's avond ok wel eens een uurtje naar binnen! en geloof me.... die komen echt niet gezellig naast mij op de bank zitten maar rennen als een stel bezetenen door de kamer, springen en maken binky's! door dat harde rennen willen ze nog wel eens uit de bocht vliegen!

over het algemeen vinden nijnen het heerlijk om eens even de bene te strekken!~en is rennen ook een vorm van spelen.

uit je verhaal kan ik uit niks opmaken dat kareltje het niet fijn zou vinden.

als hij zich niet prettig zou voelen.. zou ie alleen maar heel stil in een hoekje kruipen, trillen en onrustig zijn! hij zal zich dan ook proberen te verstoppen1

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik haal de nijnen 's avond ok wel eens een uurtje naar binnen! en geloof me.... die komen echt niet gezellig naast mij op de bank zitten maar rennen als een stel bezetenen door de kamer, springen en maken binky's! door dat harde rennen willen ze nog wel eens uit de bocht vliegen!

Of vreten aan de draden en dan gaat kelly dr moeder weer op dr knieen door de woonkamer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .