Ga naar inhoud

Konijn gestikt??


barkyloe

Aanbevolen berichten

Beste konijnenvrienden,

 

Van mijn twee buitenkonijnen maakte ik me over dame Amy zorgen. Nadat ze geen worteltje meer wilde.

Daarop heb ik haar apart gezet en zag ik dat ze amper at en keutelde.

Toen ben ik naar de dierenarts gegaan. Die schreef, pijnstiller, darmopwekkers en dwangvoeding voor. Die avond ging de dwangvoeding goed. De volgende dag leek het beter met haar te gaan.

Maar ze at nog steeds niet. Ik heb haar haar medicijnen gegeven. En daarna haar dwangvoeding gemaakt. Zij wilde deze echter absoluut niet meer.

Toen ging het heel snel, ik gaf haaf wat dwangvoeding in haar mond, ze maakte een raar geluid. 

Probeerde weg te rennen, maar leek niet goed meer te kunnen lopen. Viel om, bewoog raar en viel plots dood neer.

ik voelde me zo machteloos, ik blijf er aan denken. Dat ik iets verkeerds heb gedaan.

Het leek of ze stikte maar misschien zat er ook iets niet goed in haar hoofd. Ze was een Franse hangoor en de dierenarts zei dat ze niet wist waarom ze was gestopt met eten en buikpijn had gekregen. 

Ze heeft niks raars gegeten. 

Ik vind het zo naar, we hadden haar nog maar zo kort. En nu is haar broertje weer alleen:-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .