Ga naar inhoud

Binky last van stress??


JoBoris76

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal.

Ik ben Binky de laatste paar weken een beetje aan het observeren en het valt mij op dat hij veel krabt en zich veel wast. Veel meer dan Flappy. Ook begint hij op stro te knabbelen als een van ons hem aandacht geeft als hij in de kooi zit. Is dit nu stress? Hij moet ook niet veel van mijn vriend weten. Als die hem roept komt Binky wel snel naar hem toegehupt maar zodra mijn vriend hem wil aaien hupt hij snel weg. Wat kan ik doen om de stress minder te laten worden of over te laten gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit klintk tmij eerlijk gezegd niet als typische stress kenmerken...

stress is oa te zien aan het konijn is onrustig, rent van de ene naar de andere kant door het hok heen, ademt snel en is opgejaagd.

ik vind dit eerlijk gezegd meer klinken als schuchterheid, waar wel meer konijnen last van hebben.

je kunt je konijnn aan je laten wennen door op dezelfde hoogte als hem te stellen en tegen hem te praten en terwijl je dit doet kun je je konijn iets aanbieden. zoals een zonnepitje bijvoorbeeld....

mijn konijnen wassen zich werkelijk de gods ganse dag door....en nou heb ik iet bepaalt de indruk dat dat een teken van stress is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .