Ga naar inhoud

Overmatig wassen


Eefje

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Zoals jullie weten hebben we sinds ongeveer 2 weken een nieuw voedstertje, Betsy. Het gaat goed tussen haar en Frits, maar er is een probleempje dat toch echt wel vervelend begint te worden en waar ik geen oplossing voor kan bedenken. Misschien hebben jullie ideetjes.

Betsy wast Frits graaaaag en veel. Helaas heeft ze een obsessie voor zijn ogen. Die zit ze zo ontzettend te wassen dat zijn ogen er helemaal geïrriteerd van zijn. Nu Betsy iets meer op haar gemak is hier is ze het niet meer zo eens met de status quo en zijn ze weer wat aan het rijden en jagen. Ik hoop eigenlijk dat zij de baas wordt, zodat Frits wat minder gewassen wordt straks. Maar voor nu, wat moeten we hier nou weer mee? Als we het zien laten we haar schrikken, maar daar is ze al niet meer van onder de indruk, wegduwen boeit haar ook niet, ze vindt het niet erg om aangeraakt te worden en loopt gewoon terug om verder te gaan met waar ze mee bezig was. We kunnen natuurlijk ook niet iets smerigs op Frits smeren. Het lijkt echt een beetje een dwangmatig iets dat op een of andere manier doorbroken moet worden, maar hoe? Iemand ideeën? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is bij mij dezelfde ervaring destijds met koppeling Dimpler en Norris, Dimpler heeft ongeveer 10 dagen het volgehouden met Norris extreem goed wassen (Norris was zelfs kaal rond de ogen geworden maar bleef het toestaan), en daarna niet meer voorgekomen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .