Domino Geplaatst: 5 januari 2016 Delen Geplaatst: 5 januari 2016 Ik kwam dit tegen op facebook. Konijn is gevonden en door een chauffeur naar een opvang gebracht als ik het zo begrijp. De eigenaren zoeken het konijn nu maar de vraag is waar het diertje is onder gebracht. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne1993 Geplaatst: 5 januari 2016 Delen Geplaatst: 5 januari 2016 Als hij uit Spijkenisse komt zal hij uiteindelijk wel bij het knaagspoor terecht komen denk ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 5 januari 2016 Delen Geplaatst: 5 januari 2016 Of een 'gewoon' asiel? Een kinderboerderij met konijnen? Ik weet niet wat die chauffeur onder 'opvang' verstaat. Daarbij: Als bekend is wie die chauffeur was, weet hij of zij toch ook wel waar het konijn naar toe is gegaan? Als er niets bekend is verder, kan het konijn overal naar toe zijn gegaan.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne1993 Geplaatst: 5 januari 2016 Delen Geplaatst: 5 januari 2016 Konijnen die in de gewone asielen in de buurt terechtkomen gaan daarna meestal door naar knaagspoor, vandaar dat ik denk dat hij uiteindelijk daar terecht zal komen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DopeyCarlijn Geplaatst: 5 januari 2016 Delen Geplaatst: 5 januari 2016 Als hij ter adoptie aangeboden word kan je kijken op de ikzoekbaas site. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten