Ga naar inhoud

Verzoekje: Ervaringen met dierenartsen gezocht!


Sanne1993

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen!

Zoals jullie weten hebben we hier op bunnybunch een lijst met konijnkundige dierenartsen (onderaan dit bericht een linkje voor de mensen die dit nog niet wisten). Het is de bedoeling dat deze lijst zo veel mogelijk up-to-date blijft en daar hebben we jullie hulp bij nodig! 

De lijst is gebaseerd op jullie ervaringen, dus als je laatst bij een dierenarts bent geweest waar je echt een goede ervaring mee hebt gehad en hij staat nog niet op de lijst: Laat het ons (dus mij of een van de andere moderators) even weten via een persoonlijk berichtje (of op een andere manier). Andersom mag natuurlijk ook. Heb je een hele slechte ervaring gehad met een dierenarts die wel op de lijst staat, dan horen we dat natuurlijk ook graag!

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Hierbij nog even de link naar de lijst: http://www.bunnybunch.nl/forums/topic/18263-lijst-met-konijnkundige-dierenartsen/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze dierenkliniek staat niet in de lijst.

Sterkliniek Dierenartsen Nijmegen (ook wel bekend als "Dierenkliniek Dukenburg")

Zwaneveld 6605

6528 RX  NIJMEGEN

tel. 024 3449449

Ik weet dat er meerdere forumleden naar deze DA gaan en hier erg tevreden over zijn.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn goede dierenarts is:

Dierenartsenpraktijk Bos

Scholten reimerstraat 10

7524CS Lonneker (gemeente Enschede)

Telefoon: 053-4317808

 

Dat is voor de volledige informatie hihihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sanne1993:

Ik had hem er al bij gezet ;) 

Ik had het gezien, ik had alleen de praktijk genoemt, en niet het adres enzovoort!
Maar die had je dus opgezocht zag ik hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb het echt al meerdere keren aan gegeven, maar goed bij deze dan nogmaals mijn ervaring met een goede dierenarts en ervaring met een totaal niet konijnkundige dierenarts:
In mijn ogen een enorm konijnkundig en goede dierenarts:

Dierenkliniek Leuven
Weltertuijnstraat 70B
6419 CV Heerlen
045 574 01 76
http://dierenkliniek-leuven.nl/
En dan gaat het vooral om Marcel, maar ook zeker Koen. Ook zijn de assistentes zeer goed op de hoogte betreffende konijnen, dit zorgt voor mij wel voor een extra dikke plus omdat naast de ingrepen, de assistentes de verdere zorg op zich hebben en ik mijn nijnen echt met een gerust hart bij hun achter laat. 

De kliniek die in mijn ogen absoluut niet in de lijst thuis hoort is onderstaande:

Parkstad dierenzorg
Bautscherweg 56
6418 EM Heerlen
045 541 77 11
Dierenartsen Tanja Baten en Wendy Fuchs

Ze hebben echt al meerdere compleet verkeerde conclusies getrokken, verkeerde behandeling gestart, geen rust voor de diertjes en ga zo maar door. Verdienen de naam konijnkundig niet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slechte ervaring: 

Elke dierenarts in Geleen. Belde voor een in mijn ogen spoedafspraak en kon pas dag later terecht. Ben uiteindelijk die avond nog naar de DA in mijn oude woonplaats gegaan. Daar bleek dat haar darmen bijna stil lagen, ze haken had en ze dus wat voor de darmen moest hebben en geholpen moest worden aan de haken.

Tijd eerder had ik een zeer acute situatie en toen waren ze uberhaupt niet bereikbaar. Uit wanhoop toen de DA van de opvang waar ik kom gebeld en kon meteen terecht. Na twee slechte ervaringen ben ik er klaar mee!

 

Goede ervaring:

Dierenartspraktijk Gardeniers, Kasteelstraat 2C, 6441 TV Brunssum, 045-5273030

Dierenartspraktijk Schoon, Hogeweg 55, 6367 BB Voerendaal, 045-5751999

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .