Ga naar inhoud

Ren opleuken

:-)
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi,

In het voorjaar gaan we een ren bouwen.

Er komt een zandheuvel in waar ze lekker in kunnen graven.

Ik heb al een tijdje zitten brainstormen, maar wat kan ik er nog meer in maken zodat ze zich niet meer hoeven te vervelen?

Ik heb wel eens speelgoed gemaakt maar dat viel niet zo in de smaak.

Wat vinden jullie konijnen leuk? en wat voor konijnen speelgoed bevelen jullie aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Wij hebben sinds 7 maanden een ren buiten. Ze graven inderdaad graag. Sinds een maand hebben we een pallet boven een gat gelegd met wat planken erop. Daar zitten ze graag onder. Ze hebben zelf een gang ernaar toe gegraven en een gang eruit. Ze hebben graag een vluchtweg. 

Er ligt altijd een tunnel en bij droog weer leggen we soms een doos in de ren. Vinden ze altijd interessant. 

We willen nog een opstapje maken van boomstammetjes die ze al kaal gegeten hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 jaar later...
Op ‎27‎-‎12‎-‎2015 at 17:34 zei :-):

Hoi,

In het voorjaar gaan we een ren bouwen.

Er komt een zandheuvel in waar ze lekker in kunnen graven.

Ik heb al een tijdje zitten brainstormen, maar wat kan ik er nog meer in maken zodat ze zich niet meer hoeven te vervelen?

Ik heb wel eens speelgoed gemaakt maar dat viel niet zo in de smaak.

Wat vinden jullie konijnen leuk? en wat voor konijnen speelgoed bevelen jullie aan?

ik heb hierbij mijn buitenverblijf ook zelf gebouwd

en ben zelf ook nog druk speeltjes aan maken heb van spacykuiben een tunnel gemaakt

21766700_1414812495302235_1938351169176084739_n.jpg

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 maanden later...

Ik heb een aantal fruitkisten gekocht en die een beetje gestapeld/schuin in de ren neergezet. 
Is een favoriete schuilplaats, en als ze graag even zien wat ik in de tuin aan het doen ben dan zitten ze er bovenop.

Beetje verdiepingen aanbrengen is altijd wel leuk voor het klauteren.. Die van mij klimmen in elk geval graag overal bovenop. 

@Bunny-Girl; die speciekuipen is ook wel een goed idee! Blijft het ook goed droog onder :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .