MarloesRixt Geplaatst: 14 december 2015 Delen Geplaatst: 14 december 2015 Ik heb even jullie hulp/advies nodig. Begin januari komen mijn twee konijntjes. In de opvang hebben ze nu een pvc buis waar ze veel gebruik van maken. Daarom wil ik zelf ook graag een pvc buis aanschaffen voor ze. In het asiel had de buis een diameter van ongeveer 20 cm. In de bouwmarkten hier hebben ze ze tot een centimeter of 12, te klein dus. Waar halen jullie je pvc buizen vandaan? En ging dit per meter, of was het ook mogelijk om zelf maten door te geven? Hoe lang was de levertijd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Knuffeltje Geplaatst: 15 december 2015 Delen Geplaatst: 15 december 2015 Bouwplaatsen of de aannemerij, zegt mijn vader. Die is grondwerker dus vandaar dat ik zo'n buis heb liggen. De Action verkoopt nog steeds leuke kattentunnels die qua diameter ook perfect zijn en die ze ook erg leuk vinden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SuzanneKnuffel Geplaatst: 15 december 2015 Delen Geplaatst: 15 december 2015 Kattentunnels zijn héél erg in trek.. erin eruit erin eruit.. eroverheen.. erin eruit erop om over de ren heen te springen.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bart lover Geplaatst: 15 december 2015 Delen Geplaatst: 15 december 2015 Als je navraagt bij de bouwmarkt hebben ze ze misschien achter liggen. Ik heb namelijk wel zo'n grotere buis van de bouwmarkt. Het nadeel van een kattentunnel buiten is dat ze door de ren waaien, al kun je ze vast maken aan het gaas. Ook slopen mijn konijnen ze soms waardoor er ijzeren draadjes uit kunnen steken. Een nadeel van de groene plastic buizen die je kunt kopen is dat als de konijnen eraan knagen dat ze gewoon afbrokkelen. Bij de pvc buizen gebeurt dat niet, misschien omdat ze wa dikker zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Knuffeltje Geplaatst: 17 december 2015 Delen Geplaatst: 17 december 2015 Is van pvc he Wind, weer én konijnproof... 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MarloesRixt Geplaatst: 29 januari 2016 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2016 Vandaag de PVC buis gevonden bij pvcvoordeel.nl. 20 cm doorsnee, een meter lang voor €13,66. Ze zitten in Drachten, je ja bestellen en afhalen en verzenden ook. Tot nu toe bevalt ie. Ze springen er overheen en lopen er doorheen. Erg leuk! 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten