Ga naar inhoud

PVC buis, waar?

MarloesRixt
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb even jullie hulp/advies nodig.

Begin januari komen mijn twee konijntjes. In de opvang hebben ze nu een pvc buis waar ze veel gebruik van maken. Daarom wil ik zelf ook graag een pvc buis aanschaffen voor ze. In het asiel had de buis een diameter van ongeveer 20 cm. In de bouwmarkten hier hebben ze ze tot een centimeter of 12, te klein dus. Waar halen jullie je pvc buizen vandaan? En ging dit per meter, of was het ook mogelijk om zelf maten door te geven?  Hoe lang was de levertijd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je navraagt bij de bouwmarkt hebben ze ze misschien achter liggen. Ik heb namelijk wel zo'n grotere buis van de bouwmarkt. Het nadeel van een kattentunnel buiten is dat ze door de ren waaien, al kun je ze vast maken aan het gaas. Ook slopen mijn konijnen ze soms waardoor er ijzeren draadjes uit kunnen steken. Een nadeel van de groene plastic buizen die je kunt kopen is dat als de konijnen eraan knagen dat ze gewoon afbrokkelen. Bij de pvc buizen gebeurt dat  niet, misschien omdat ze wa dikker zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .