Ga naar inhoud

Agressie jegens kat..


Bunnyb

Aanbevolen berichten

In mei ben ik verhuisd naar een huis met een tuin, na mijn verhuizing heb ik mijn konijn bij mijn moeder opgehaald en sinds dien heeft ze de tuin voor zich zelf. (5m lang x 5 meter breed), Bun en Frits gingen altijd goed samen, maar Bun haar gedrag is langzaam aan het omslaan.. Ze rent meteen op Frits af als hij een stap buiten de deur zet, eerst deed ze niks en huppelde ze gewoon achter hem aan, maar vandaag vloog ze hem opeens grommend aan.. Frits in paniek terug naar binnen gerend en Bun er achter aan.. Tot ik een schepje naast haar gooide waar ze van schrok waardoor ze de achtervolging af blies..  Verder naar mij toe is Bun een schat van een konijn, komt meteen naar me toe als ik buiten ben en laat zich gewillig aaien en zelfs optillen zonder spartelen.. Ook als ik haar aai maakt ze een of ander raar zoemend geluid wat stiekem wel heel schattig klinkt. Maar nu vraag ik me af waar dit gedrag uit voort komt? Is dit een territoriaal probleem of hormonaal en hoe pak ik dit aan?

 

Overigens, Bun zit nog alleen maar ik ben hard op zoek naar een passende match.. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ze plukt haar vacht niet uit.

 

Vriendje ben ik mee bezig, in het asiel zit een leuke gecastreerde leeftijdgenoot. Maar die is pas vorige week geopereerd en mag dus pas over 2 weken verhuizen.. Ik wil haar wel graag mee nemen naar het asiel om haar te laten koppelen. Volgens mij is ze namelijk behoorlijk dominant.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .