Ga naar inhoud

Doet ie het weer !!


webwiper

Aanbevolen berichten

Godgeklaagd die nijnen !! Twee weken geleden bijt ie mijn nieuwe audio-kabel doormidden (35 euro) => alle kabeltjes weggewerkt. Koop ik gisteren een gloednieuwe headset voor mijn ps3 ... Ik zit deze avond een potje te spelen, zie meneer passeren, knip, en wandelt doodleuk verder. Ik zat net met mijn medespelers te babbelen over onze tactiek, niet meer dus ... Alweer een 30 euro naar de maan ... :blink: Denk dat ik maar voor een draadloze set zal kijken :$

Boos geweest ? Kon ik het maar :baby:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn lijstje van de afgelopen maanden:

-telefoon (in promotie gekocht ,geen vervangkabel voor te krijgen)

-dvd-speler (vervangbaar met adaptor)

-3 telefoonkabels

-kabel van router nr telefoon aansluiting

-boxen pc

Oh ja... bij ons is alles konijnenproof...dus afgezet met hekjes en panelen en toch slagen ze er nog in ergens hun snuit tussen te wiggelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De schade hier:

- dolby surround set kabel (94 euro)

- muis & toetsenbord

- kabel van beeldscherm (nieuwe moeten kopen)

- kabel van het internet

- kabel van de tv

- stekker van de tv (precies waar ie de tv uit komt nog ook he!)

- kabeltjes naar de boxjes van de dolby surround set

- alle plinten, randjes van de deuren, tafelpoten etc.

- een compleet bankstel:

09266xr0.jpg

092610rt2.jpg

Ofwel, konijnen los in huis betekend gewoon rotzooi en afgeknabbelde dingen, dat valt niet af te leren. Onze oplossing is geweest ze lekker buiten te ruimte te geven met knaagmateriaal en grote zandbakken, zodat ze zich daar uit kunnen leven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

de schade hier:

(aangericht door een konijn genaamd Minou, de ander is keurig en sloopt niks)

- draadjes van lampjes (niet kapot maar wel met hapjes)

- de internet kabel (gratis nieuwe gekregen> wel gemeld dat een konijn het geloopd had!)

- de houten tafel met hapjes

- mn toetenbord van de laptop ik typ nu zonder de knopjes: j, m, ., cltrl en een pijltje. Niet meer te repareren behalve een nieuwe laptop...grrr

- plinten

en op veel meer plekjes hapjes uit mn meubelen! ze zijn ook aan de onderkant van de bank begonnen..... op een keer zakken we er gewoon doorheen.hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

De USB kabel van de priner. (moet nog een nieuwe kopen maar is iets van € 5 bij de Mediamarkt geloof ik)

Kabeltje van de Dolby Saround (gemaakt met een kroonsteentje)

Stekkertje eraf gebeten van mijn telefoonlader. (laden doe ik nu via de comp.)

Een klein gaatje in het kussentje op de bank.

Dingetjes van het Playmobile Ziekenhuis.

Boekjes die tandafdrukken van de konijntjes hebben.

Helaas een plant (nou ja, meer een boom) van € 102,- en een grote plant van € 15,-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sow die Konijnen van jullie zijn allemaal Los geslagen!!!

Nah...valt wel mee. Ze missen alleen hun middelvinger. ;)

Nee hoor, gewoon vervanging zoeken. Voor de boekjes een doos in de keueken met reclamefolders en kranten. Voor de planten heb ik een paar flinke takken van een boom voor ze neergelegd. Als ik dat iets erder had uitgevonden dat had de dure plant waarschijlijk er nog beter eruit gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai, die konijnen van jullie kunnen er wat van!

Gelukkig zitten deze vier buiten, waar ze niets kunnen slopen, behalve hun huisje....wat ze dan ook braaf proberen...zucht. We hebben dus een tijd terug stalen dingetjes gekocht voor in de hoeken, zodat ze daar vast niet knagen en direct bij het in elkaar zetten hebben we de binnenkant al van gaas voorzien, dus dat is ook opgelost. Neemt niet weg dat ze aan de deur knagen......dadelijk zit er geen meer in, lekker fris:p

Maar verder slopen ze eigenlijk weinig, ze krijgen vaak een kartonnen doos waar ze hun energie op kwijt kunnen en dan laten ze het meest andere wel met rust. Takken om aan te knagen is ook handig om hun knaaglust in toom te houden:bounce:

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh maar bij mij ook nog een hoop leuke dingen om aan te knagen...en kartonnendoos is in een paar weken niet meer dan een stukje plat karton. Wilgentakken, wcrolletjes alles krijgen ze....maar helaas...minou heeft een rubber fetisch.....

ben nog vergeten dat onze afstandsbedingen van de tv en dvd speler geen knopjes meer heeft...dat heeft madam eraf gebeten...(snuffel ook een paar nageaapt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vraga me af hoe kunnen die konijnen een heel bankstel slopen?

heb je hun hun gang laten gaan?

yalara heeft een stuk van een plastic tafelkeed aangeknaagd,verders heb ik geen schade want in de keuken is het konijn proof, al willen ze wel tanden in de plinten zetten

ja hier en daar wat gaten in fleece dekens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ons zitten de nijnsels buiten, dus geen problemen met kabeltjes en snoertjes gelukkig. Wel heeft Knabbel zijn hok sporen van Puk d'r tanden. Als het hok schoon moest toen Puk er nog in zat, ging de la eruit en stak mevrouw gewoon haar hele koppie door die gleuf van de la. Draaide ze d'r koppie zo'n 90 graden (dus gewoon ondersteboven) en knaagde ze heel de voorkant weg. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

een van de konijnen heeft lekker zitten knagen aan het scrollwieltje van de muis..

omdat we een nieuwe comp hadden gekocht hadden we het toesenbord en de muis met nog wat andere dingen in een doos gelegt.. tja in dozen moet je natuurlijk altijd kijken..

resultaat: halve scrollwieltje weg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje ik mag dan nog van geluk spreken met mijn nijn. De schade tot nu toe is alleen een paar hapjes uit een plint en de salontafel...Effe afkloppen. Maar moet er wel bij zeggen dat we er altijd bij zijn als Buttons losloopt. Hebben een klein appartementje dus dat helpt ook wel mee. En elke keer als hij iets doet gelijk de plantenspuit erop. Helpt goed naar de tafelpoten kijkt hij niet meer op of om..... En voor de rest is alles weggewerkt achter kasten of omhoog gehangen dus aardig konijnproof hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .