Ga naar inhoud

moederkonijn jaagt achter baby


boefje04

Aanbevolen berichten

hoi allemaal,


ik zit met een probleempje....ik heb op het moment 7 nijntjes. 3 mannen en 4 vrouwen....gaat allemaal prima,


alleen vind ik dat moederkonijn wel erg veel achter een dochter aanjaagt. we hebben nog een dochter van haar gehouden maar daar doet ze het niet bij.


ze hebben genoeg ruimte, maar kan er zelf niet achterkomen wat er aan de hand is...misschien iemand ervaring hiermee??


Link naar reactie
Delen op andere sites

ze lopen los in de tuin, die is 30 meter lang en 5,5 meter breed. daarnaast kunnen ze zelf het hok in lopen wat heel groot is 2 meter lang en 1.05 meter diep, met een bovenverdieping + nog een ander hok waar ze in kunnen ook met bovenverdieping alleen wel kleiner als het andere hok. verder loopt alles los bij elkaar. mannen zijn gecastreerd en bemoeien zich eigenlijk alleen met de opstootjes als de dames bezig zijn. Nu heb ik haar apart gezet omdat ze ook het andere vrouwtje achterna blijft jagen en tot gevecht uitloopt, terwijl ze eerst zo lief en gehecht aan elkaar waren.....


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .