Ga naar inhoud

Plassen op willekeurige plaatsen in de ren


Hangoortje

Aanbevolen berichten

Vanmiddag toch maar bloedonderzoek, zn keuteltjes werden heel klein en droog en hij werd ook wat rustig voor zijn doen dus uiteindelijk DA maar weer gebeld of hij echt zo lang zonder water kan. Ze gaf aan dat deze methode niet gaat lukken als hij nu al uitdrogingsverschijnselen heeft dus laatste mogelijkheid is bloedonderzoek.

Wat is dysautonomie precies Sanne?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De konijnkundige DA was er niet en de andere DA en assistente kregen het bloed prikken niet voor elkaar. Maandag is de konijnkundige DA er weer dus daarvoor alsnog een urine sample inleveren en checken op evt suikerziekte. Verder dit er niets anders op dan wachten tot maandag. Maar beide DAs zeggen dat bloedonderzoek vaak wel een oorzaak aangeeft maar dat er bij een dergelijke oorzaak vaak geen behandeling bekend is bij konijnen. Maar goed, ik laat me maar leiden door de DA en wat zij t beste achten want zelf weet ik het helemaal niet. Vond t wel keizielig elke keer dat prikken en dat er niets uit kwam....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .