Spring naar bijdragen
Xkusrachelx

Nieuw !

Recommended Posts

Welkom hier! Lees je goed in over geslachtsbepaling (dierenarts), geslachtsrijpheid en koppelen, voordat je zelf ook met een nestje zit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dankjullie wel allemaal! Het zijn 2 zusjes zei de mevrouw waar wij ze gekocht hebben. Zij heeft er veel verstand van en heeft nu ook 12 verschillende nestjes. Maar voor de zekerheid willen we nog wel even nar de dierenarts

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Echt heeel er veel ja ! Ook allemaal verschillende rassen. Maar het zag er allemaal erg goed uit verder ze allemaal harstikke veel ruimte. Was wel heel erg leuk om te zien zeg! Zaten ook konijntjes van pas 2 weken oud echt heel erg schattig

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmm. Ik zeg niet dat het zo is hoor, maar jullie kwamen op afspraak kijken? Ken meer broodfokkers die op het moment van komen kijken de diertjes ineens zeeën van ruimte geven en als er niemand is niet meer. Zeker met zoveel rassen en zoveel nestjes. Ik ken het niet dus weet niet of dat daar de gang van zaken is, maar het zou niet de eerste keer zijn dat het niet is wat het lijkt.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Deeskuh88 er stond een advertentie op marktplaats , daar hadden we op gereageerd. En ineens kreeg ik een mailtje van jullie kunnen nu wel komen kijken dus zijn we gaan kijken. T zag er echt netjes uit allemaal het was vroeger een camping geweest en nu was het een soort zorg boerderij en meerdere mensen liepen daar stage. Ik kan natuurlijk niet 100% zeker zeggen dat je wel of geen gelijk hebt maar ik had er verder wel een goed gevoel bij

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Deeskuh88 er stond een advertentie op marktplaats , daar hadden we op gereageerd. En ineens kreeg ik een mailtje van jullie kunnen nu wel komen kijken dus zijn we gaan kijken. T zag er echt netjes uit allemaal het was vroeger een camping geweest en nu was het een soort zorg boerderij en meerdere mensen liepen daar stage. Ik kan natuurlijk niet 100% zeker zeggen dat je wel of geen gelijk hebt maar ik had er verder wel een goed gevoel bij

Dan is het prima toch :) Veel plezier met ze!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het lijkt mij geen goede zaak, fokken met verschillende rassen, 12 nesten tegelijk hebben liggen!!

En ja verstand van zaken door twee zusjes mee te geven...

Het kan goed gaan maar met twee voedsters kan het ook goed mis gaan.

Nog even een geslachtscheck laten doen door een dierenarts is verstandig en hier op de site kun je ook veel goede informatie vinden.

Ik las in het begin over voer, water en stro. Wat goed om te weten is dat konijnen onbeperkt hooi nodig hebben.

En uiteraard nog welkom hier.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .