Ga naar inhoud

Blindedarmkeutels in hok


Binkie-Lover

Aanbevolen berichten

Voor 1 keer bdk laten liggen hoef je niet naar de dierenarts. Kan een keer gebeuren. Misschien teveel eten gegeven, misschien was hij afgeleid of gestresst.

Als het vaker gebeurt moet je kritisch kijken naar wat er aan de hand is, maar vaak is het op te lossen door minder biks of andere biks te voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal

Ik keek net in het hok van mijn konijn en ik zag weer de blindedarm keutels liggen. Wat moet ik doen!? Ik merk niet echt aan hem dat hij ziek is ofzo, maar hij eet niet meer zijn wortel helemaal op. Ik maak me wel een beetje zorgen om hem misschien kunnen jullie mij geruststellen en zeggen waar ik op moet letten en wat ik moet doen. Alvast bedankt.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je hem een hele wortel geeft dan lijkt het me dat je daar al een belangrijke oorzaak te pakken hebt. Dat is veel te veel, en een hoop suiker ook nog. Een klein plakje wortel zo nu en dan is meer dan genoeg. Laat die wortel dus maar eens weg.

Wat eet hij nog meer en hoeveel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze? Wie is ze? Ik weet niet wat ze gezegd hebben, ik was er niet bij, ik weet echt niet waarover je het hebt.

Dus ik heb nu nog geen idee hoeveel je je konijn geeft :)

Als je bedoelt wat op de verpakking staat: dat is gewoonlijk echt veel te veel. Fabrikanten willen namelijk graag veel voer verkopen. Dus als jij meer voert moet je ook meer kopen. Dat wil niet zeggen dat het goed is voor je konijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .