Ga naar inhoud

BB-Wok

Fluf en Tinus
 Delen

Datum Wok  

24 leden hebben gestemd

1. 1. Welke datum heeft de voorkeur?

Aanbevolen berichten

Het staat nog niet in dit topic, maar ze hebben een hele mooie website.

De vanaf tijd weet ik niet precies, volgens mij meestal iets van 6 uur? Dat zal Janet nog wel posten tegen de tijd dat het zo ver is. Oh de open tot 22.00 uur zou ik niet te serieus nemen, meestal wordt het toch wel een aantal uurtjes later haha.

http://www.wokhetoosten.nl/

Stationsplein 23-29 • 3818 LE Amersfoort
Tel. 033 462 18 28 • 033 461 18 88
info@wokhetoosten.nl

Dagelijks geopend van 12.00 – 22.00 uur
Wokbuffet vanaf 17.00 uur

GOED NIEUWS!!! Vanaf heden bieden wij u weer gratis uitrijkaarten aan!! Parkeergarage de Eenhoorn, tegenover het station.

Let op, ingang zit bij de Koningin Wilhelminalaan. Mocht u vragen hebben, dan kunt u altijd nog bellen naar 033-4621828

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, dat is jammer! Dat had ik een paar jaar geleden ook, toen ging mijn tante trouwen net toen ik in het buitenland zat voor een paar maanden en alles al geregeld....

Bedankt voor de info Daisy! Het ziet er lekker uit. Zo te lezen is het een tapas idee alleen dan met wok gerechten. Ik ben heeel benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, maar dan komt het neer op je annuleringsverzekering. En ik gok dat die deze reden niet oke gaan vinden :P Dus nee. Ik denk dat ik de 18e maar vast met ze vastleg 's avonds. Reserveer ik wel ergens en krijgen ze dat etentje van mij cadeau :) Kan ik gewoon naar de bb-wok en hoeven zij niet teleurgesteld te zijn en zich vergeten te voelen.

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Evee heeft de details al prima doorgegeven:

Wok Het Oosten, Stationsplein te Amersfoort is zaterdag 17 oktober om 18.00 uur de Place to Be! Eindtijd hebben we niet echt, want de officiële sluitingstijd wordt altijd ruimschoots overschreden door ons clubje (maar omdat we zo gezellig zijn doen ze daar nooit moeilijk over)  :partytime:

Tot nu toe zijn er vijftien aanmeldingen, dus we hebben nog ruimte genoeg voor meer deelnemers. Voorwaarde is dat alle wokkers lid moeten zijn van BunnyBunch en opgeven graag vóór 10 oktober vanwege de voorbereidingstijd van de presentjes en zo.... Ook dit jaar ga ik weer proberen om iedereen blij te maken met iets kleins ter herinnering aan ons evenement.   

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .