Ga naar inhoud

BB-Wok

Fluf en Tinus
 Delen

Datum Wok  

24 leden hebben gestemd

1. 1. Welke datum heeft de voorkeur?

Aanbevolen berichten

Akikos-House-016.jpg

Meer om jezelf warm te houden :P Ze kennen geen verwarming in de meeste Japanse huizen :lol: Ik moet zeggen dat het supercomfortabel is XD 

Twee weken geleden hadden wij een logé uit Japan en hij was zwaar onder de indruk van ons appartement: een eigen logeerkamer met verwarming, groot balkon met konijnen en dan dan ook nog twee katten binnen!  :D

Was erg leuk om mee te maken hoe twee totaal verschillende culturen het samen gezellig kunnen maken! En wat hebben we gesmuld van de heerlijke cake met groene thee die we cadeau kregen. Daar moet ik echt het recept van hebben!!

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeeejjjj weer gezellig wokken. Ik ga ook maar alvast een hotelkamer boeken....

Enneuh, ik zat ook te denken, aangezien ik een soort 'vlaai-imperium' heb, dacht ik eraan om anders ook kleine vlaaitjes te bakken en mee te nemen, zodat iedereen mijn zelfgemaakte Limburgse vlaai kan proeven. Ik weet niet of mensen dat leuk vinden.....

• Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeeejjjj weer gezellig wokken. Ik ga ook maar alvast een hotelkamer boeken....

Enneuh, ik zat ook te denken, aangezien ik een soort 'vlaai-imperium' heb, dacht ik eraan om anders ook kleine vlaaitjes te bakken en mee te nemen, zodat iedereen mijn zelfgemaakte Limburgse vlaai kan proeven. Ik weet niet of mensen dat leuk vinden.....

*klikt snel op de "vind ik leuk"  knop!

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat had ik ook Daisy. Ik heb even gebeld met Secret Hotel, maar volgens hen is het waarschijnlijk een fout. Want gistermiddag hebben mensen nog een kamer geboekt en gisteravond gaf die een foutmelding aan. Dus ze verwachten dat er weer kamers beschikbaar komen. Want anders moet ik ook kijken wat ik ga doen....

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht het secret hotel echt uitverkocht zijn (wat volgens mij nog niet zo is, want michaela stuurde gisteren een berichtje dat het nog wel gelukt was). Vorig jaar heb ik met Lienappelsien in het Mercure hotel geslapen. Ietsje verder lopen naar de wok, ontbijt was iets minder dan het NH (maar nog wel goed hoor!), maar verder een prima hotel!

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er iemand die in deb uurt van een Lush winkel woont en daar wat voor mij op wil halen en mee nemen naar de wok? (Ik maak het bedrag van te voren overn atuurlijk!)

Ik kom regelmatig bij de Lush (gisteren nog...), dus roept u maar! Geen probleem om een en ander mee te nemen. Als je bij je aanmelding even een verlanglijstje doet dan komt het helemaal goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is altijd gewoon een hele gezellige boel en het scheelt al een hoop dat je met iedereen die komt 1 ding in gemeen hebt: konijnen! Altijd iets om over te praten dus met je buurvrouw of man. Niet dat het alleen maar over konijnen gaat op zo'n avond, er komt altijd genoeg voorbij en we hebben altijd een hoop lol.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is altijd gewoon een hele gezellige boel en het scheelt al een hoop dat je met iedereen die komt 1 ding in gemeen hebt: konijnen! Altijd iets om over te praten dus met je buurvrouw of man. Niet dat het alleen maar over konijnen gaat op zo'n avond, er komt altijd genoeg voorbij en we hebben altijd een hoop lol.

Dat maakt het altijd zo leuk.

Ik zie dat ook bij de scooterclub waar ik bij ben.

De neuzen allemaal de zelfde (goede) kant op en plezier maken met elkaar.

Dat zijn altijd topdagen.

Zelf kan ik niet aanwezig zijn maar ik wil jullie nu alvast heel veel plezier en lol wensen.

En niet geheel onbelangrijk, eet smakelijk allemaal.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .