Ga naar inhoud

Knarstanden


Teddybeer

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal :)


 


Sinds zaterdag heb ik weer een 4e nijn erbij, ben druk bezig met koppelen enz. Alleen nu had ik Teddy gister opschoot en toen begon hij zomaar te knarstanden. Ik weet dat dat meestal is omdat ze erg bang zijn of pijn hebben. Bang is hij in iedergeval niet, hij is ontzettend gezellig en totaal niet verlegen. Het lijkt me ook vreemd dat hij pijn heeft, omdat dat ook helemaal niet te merken valt. Nou heb ik hem natuurlijk pas sinds zaterdag dus ik ken hem nog helemaal niet. 


Wie heeft tips waar ik echt duidelijk aan zou kunnen zien dat hij pijn heeft? Hij eet wel goed, ligt wel veel, maar dat zal misschien zijn omdat hij wat lui is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan denk ik dat daar het knarsetanden vandaan komt. Je hebt voor zover ik weet twee soorten knarsetanden. De een is heel zachtjes en hoor je alleen van dichtbij en klinkt als het spinnen van een kat en dat andere klinkt heel hard en luid. Het zachte is doordat ze iets fijn vinden en dat harde is vanwege de pijn.

Als je konijn dunne poep heeft dan kan het zijn dat je konijn pijn heeft, dat zou me niks verbazen dat het daar vandaan komt. De gezondheid van een konijn is voor een groot gedeelte af te lezen aan de keutels, maar als de keutels dun zijn, dan is er iets mis met de gezondheid van je konijn. Misschien toch maar iets om in de gaten te houden en misschien een bezoekje naar de DA?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Mijn konijn knarstand ook redelijk hard. Maar alleen als hij op schoot zit en als ik hem aai. Als ik stop dan tikt hij mij aan met zijn neusje. Dus bij hem weet ik dat het wel goed zit. Misschien kun je op een of de andere manier kijken of jouw konijn ook op deze manier contact zoekt. En anders zou ik toch geen risico nemen en even langs de DA langs gaan.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .