Ga naar inhoud

nijn word gecastreerd


SuzanneKnuffel

Aanbevolen berichten

Ze hebben Nijn bij de vorige eigenaar na laten kijken wat t geslacht was en Nijn is een ram.. Nina weten ze niet 100% zeker maar 90% zeker een voedster en daar ga ik dus dan ook maar van uit.. Nina gaat sowieso mee naar de da om t zeker te weten.. Dat ik eigenwijs ben weet ik.. Misschien ook wel naïef, maar ja, er HOEFT niks te gebeuren..

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha jaaaaa die oplossing weet ik nu onderhand wel.. Komende week naar de dierenarts hopelijk ziet die 't bij beide wel gewoon goed..

Ga er vanuit dat 't rijden van Nina gewoon dominantie is want ook als Nijn aan t drinken is enzij wil drinken duwt ze haar kop onder nijn om zo Nijn weg te duwen van de drinkfles zodat zij kan drinken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenwijs... Naief...


Er komen andere woorden in mij op als ik je berichten lees. 


 


Ik vind dat je ongelofelijk onverantwoord omgaat met je konijnen. En als het misgaat je konijnen de dupe zijn van iemand die weigert advies aan te nemen van mensen die al jaren ervaring hebben met konijnen. 


 


OT; Ik heb hier wel koppels waar er duidelijk baasjes zijn. En koppels waar het wel enigzins gelijk lijkt te liggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koffie, iemand? Het gaat een lang topic worden...

 

Ik kan zelf niet oordelen of de balletjes voldoende zijn ingedaald om een castratie uit te voeren he

Blablablablabla.....dat is alles wat ik hoor.Op 21 juli zei je over 2 weken en na je vakantie,dus je had allang een afspraak kunnen plannen bij je da.Maar jij weet het allemaal zòòò goed en je hebt echt overal een hahahaha weerwoord op dat ik het inmiddels wel best vind allemaal.Als mensen informatie willen of vragen stellen of als ik mensen ergens op kan attenderen die het niet weten,dan ben ik graag partij in de discussie,maar dit is zòòò zinloos dat ik er niet eens verder meer op inga.Onwetend zijn is 1 ding,maar bewust dom blijven is iets totaal anders.Dag SuzanneKnuffel succes met je konijnen.(Y)

 

@Rian doe er voor mij een koekje bij! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .