Ga naar inhoud

Balto's Tekentopic

Baltobud8
 Delen

Aanbevolen berichten

Toch maar besloten een tekentopic aan te maken, zodat ik niet het BB cafe hoef vol te spammen  :lol:

Ennuh, hopelijk telt dit niet als promoten van eigen ''...'' want ik vind het alleen leuk om te weten dat sommige mensen mijn tekeningen mooi vinden, omdat ik dit bijna nooit meer van familie hoort. En ik doe het gewoon voor de lol, niet voor werk of school ofzo ;)

Als eerste wil ik iedereen even introduceren aan

referencemir.png

Dit is mijn fursona (furry+persona, hoe een lid van de furry fandom zich zou zien als een antropomorphisch (iets niet-menselijks menselijke eigenschappen geven) dier of mytologisch wezen) 

Jullie zullen haar het meeste zien, dus bereid je maar voor :P

Mijn andere fursona's zijn

AKUUUUUUUUUUUUUU.jpg

Akumo, een grote katachtige

Ella.png

Ella, een konijn

segyaref.png

En Segya, een vos/hert

Deze tekeningen heb ik pas geleden gemaakt 

eyeswindowssorry_WITHOUT.png

Deze heb ik net af, ong. een uur over gedaan, beetje ogen oefenen , op het liedje I'm so Sorry van Imagine Dragons. De twee verschillende ogen van Mirlou

hymn.png

En deze heb ik al wat langer af, in herinnering van mijn oma. Mijn manier van emoties verwerken, gezien ik geen mensen kan tekenen

De witte wolf heet Snow. Het is de moeder van Mirlou. Zoals je kan zien, is ook zij overleden, toen Mirlou 5 was om precies te zijn.

Het koolwitje staat symbool voor mijn oma, zo ziet iedereen haar in de familie.

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken alleen tablets van Wacom, maar:

Kort antwoord:

Verschilt. Ik raakte er vrijwel direct aan gewend en had moeite het verschil te merken, zelfs mijn neefje van toendertijd 2 kon het makkelijk, terwijl een oude vriendin van mij er helemaal niets van snapte en er niet mee overweg kon. 

Lang antwoord:

Ligt eraan wat voor tablet ;) Bamboo's hebben een wat gladder, zacht oppervlak, wat dus voor geen ene meter op papier lijkt. Nu is die van mij al een paar jaar oud en wel wat ''ruwer''. De Intuos is voor wat ''proffesionelere'' mensen gemaakt, en wat ik heb gehoord lijkt ook meer op papier. Ook heeft ie knopjes. En knopjes zijn leuk. De duurste, de Cintiq, is wat echte profs gebruiken, zoals auto designers. Hier heb je een beeldscherm op de tablet. Ook staat deze schuin, dus als je gewoon op plat paier werken gewend bent is het geen slimme keuze.

En dan heb je nog verschillende penpunten, witte (met een laagje stof, heel zacht), zwarte (helemaal plastic, deze gebruik ik zelf, maar ze slijten heeeel snel en ook vaak schuin (wat slecht is)) en zwart met wit uiteinde, een beetje er tussenin dus. De meeste gebruiken zwarte penpunten. Qua prijs: Als eerst wil weten hoe het is kan je het best een Bamboo, deze zijn nieuw ong. 40 euro. Intuos zijn, verschillend qua model, tussen de 90 en 200 en de Cintiq is, ook qua model, afgeprijst bij de media markt 1700 tot nieuw online 4000 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah ok. Kan best begrijpen dat het ligt aan het type tablet. Lijkt me in ieder geval leuk en interessant om ooit eens een keertje te experimenteren met zo'n tablet als ik er het geld voor heb om eentje te kopen. Dan moet ik natuurlijk wel weer aan het tekenen geslagen zijn anders is het zo'n zonde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms teken ik een paar dagen niet, of alleen met potlood, maar ik had nu een schattig idee.

rawr.png

Wie o wie raad als eerste als welke Pokémon Mirlou en haar vriendje verkleed zijn? 

En niet valsspelen! Oke, als je het echt niet weet mag dat wel :P

Diegene die wint krijgt een portret van een van zijn/haar konijnen, digitaal realisme of met pastel (1 konijn duurt al heel lang, dus 2 of meer zou veels te veel tijd kosten.)
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeeey! Het scheelt gelukkig dat meerdere mensen die ouder zijn dan 18 dol zijn op Pokémon!

Aah mooi toch nog goed geschreven.

Tuurlijk zou ik graag een portret willen! Graag zou ik de onderstaande foto van mijn ex ram Spot vereeuwigd zien als portret. Het maakt mij niks uit of je hem in digitaal realisme of in pastel maakt. Zolang je er maar iets moois van maakt en er plezier in hebt!  :D

2lkpmbs.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ey, ik ben niet ouder dan 18 :P

Maar er zijn genoeg mensen van boven de 18 idd. :)

Ik weet niet, pastel of digi. Pastel uitproberen dan maar, ik heb nog hele stapels pastelpapier liggen :P

Oh sorry! Ik dacht serieus dat je ouder dan 18 was. Nogmaals sorry!

Ik ben een van die mensen van boven de 18 die nog Pokémon fan is.  :$

Neem je tijd ervoor om hem te maken. Ik ben al benieuwd naar hoe het resultaat gaat uitzien!  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .