Ga naar inhoud

Vraagje

Naomivandorp

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een vrouwtje dat in december 2 jaar word, en een mannetje dat sinds eind januari bij ons is hij is 8 maandjes. Tussen hun gaat het super goed! Zijn echt maatjes geworden!!! Super blij mee!

Alleen het mannetje doet soms echt vreemd, als ik hem wil aaien rent hij heel hard weg. Heb eerst elke dag 1uur (voor 2 weken) voor de kooi gezeten zodat hij mij kon ruiken enzo. Toen het zelfde in de ren gezeten, en als ze los lopen op de grond zitten en dat ging allemaal goed. Alleen zodra ik hem wil aanraken rent hij weg.. Wie heeft er tips voor mij zodat ik hem we, aaien kan. Of zou hij dit gewoon niet willen? Ik pak hem nooit op.

Groetjes naomi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Naomi,

Eet hij uit je handen? Misschien kun je dat eens proberen, maar probeer vooral niet te forceren. Van bovenaf benaderen kan bedreigend overkomen, dus probeer van voren hem rustig te benaderen.

Mocht hij nog steeds wegrennen dan kan het zijn dat hij aaien echt niet leuk vindt, dus dan zou ik dat zo min mogelijk doen als ik jou was, want ook zonder te aaien kun je van je konijntje genieten

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .