Ga naar inhoud

Kaakabces: verhalen met een goede afloop?


Fleurtje1985

Aanbevolen berichten

Fleur is vorige week geopereerd in het UMC UKG aan een kaakabces. Scan laten maken om het abces gericht weg te halen.


Ik wist dat het lastig zou worden een wond (die open moet blijven) goed ontstekingsvrij te houden.... de eerste dagen was de wond goed schoon, toen de eerste klodder pus alweer opdook zakte de moed mij in de schoenen.


 


Gisteren terug geweest voor controle, en een spoelmiddel meegekregen. Idd, er zit pus in... ik zie het zo somber in. Inmiddels maak ik het 3x per dag goed schoon... maar ik vraag mij af hoeveel kans mijn Fleur eigenlijk nog wel heeft.


Tuurlijk niemand kan mij een garantie geven, maar ik zie het zo somber in....


 


Heeft iemand toch nog een verhaal, met goede afloop?


Ik probeer mij  maar met positiviteit te voeden, maar ik vind het zo lastig. Fleur betekent toch heel veel voor mij, en ik wil eigenlijk geen afscheid nemen....


Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zullen ongetwijfeld ook positieve verhalen zijn, maar ook ik heb helaas uiteindelijk, na veel proberen en hoge kosten, konijnen verloren. En naar dergelijke ervaringen vraag je niet...

Zou je heel graag een succesverhaal willen vertellen, o.a. over het naamgenootje van Fleur, maar helaas.

Hoop echt dat ze nog komen, die positieve verhalen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank allemaal! Het is nu bijna twee weken na dato.. en er komt nog steeds pus uit, ondanks het goede spoelen en schoonmaken.


Ik heb contact gehad met Utrecht, en vrijdag gaan we nogmaals voor controle.


 


Ik zie het somber in, waarbij ik geen andere mogelijkheid zie de operatie nogmaals uit te voeren / schoon te laten maken.


 


Vervelend eh, want ze heeft zoveel levenslust.


Ze is zoooo blij, binkies, eten, enzovoort....


 


Ik kan hier slecht tegen :(


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .