Ga naar inhoud

Alternatief voor wortelloof?


JoBoris76

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal.

Maandag heb ik een nieuwe zak met bospeen gehaald vanwege de wortelloof. Vandaag maak ik de zak open en ik kan er maar een paar takjes van gebruiken. De rest is allemaal slecht. Ik zag het alweer in de supermarkt dat het loof weer minder is van kwaliteit. Ik dacht dat ik de beste er uit had gevist...

Nu vind ik het zonde van mijn geld want ik betaal bijna 2 Euro voor een bosje bospeen waar ik dus maar een paar takjes loof van kan halen en nu wilde ik eens vragen of jullie misschien wat anders weten i.p.v. de wortelloof?? Binky krijgt al andijvie, paksoi en witlof.

Ik hoor het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Caroline geeft ze idd veel kruiden :lol:

Wat ik de laatste weken gedaan heb is verschillende bosjes kruiden kopen en in een grote zak mengen met het wortelloof wat nog goed is. Het gaat er idd op achteruit...

Ik mix nu 2 keer per week

-loof van 2 bussels wortel

-2 bussels krulpeterselie

-2bussels platte peterselie

-3bussels dille

-2 bussels thijm

-2bussels rozemarijn

-basilicum als ik het vind op de markt

Verder elke week een grote selder, )vinden ze echt lekker en mogen ze onbeperkt in principe) een chinese kool, worteltjes en nieuw de puntarella.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 euro voor 1 bosje bospeen ?????

Waar doe jij je boodschappen zeg.............:blink:

Hier 99 cent voor een flinke bos met mooi loof ! (Dirk van de Broek)

Maar verder....appel en -schillen, restjes komkommer, kruiden uit de tuin.....ehm....ehm.....andijvie, restjes sla.....zoiets..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .