Ga naar inhoud

Speeltjes maken

Snoezie
 Delen

Aanbevolen berichten

• 4 maanden later...
  • 2 jaren later...

hey Snoezie!! ik heb wel een paar ideetjes, je kan papier machen met wc papier en water, twee dagjes laten drogen, twee gaatjes erin, sisal touw erdoor en ophangen maar! verder wc rolletjes dichtvouwen met hooi, een deel van het voer, snoepjes erin, kunnen ze lekker mee gooien! je kan ook een wc rol in 5 stukjes knippen, en een pluk hooi pakken, dan doe je elke keer een rolletje wc rol er om heen, dan heb je een soort van balletje. oud babyspeelgoed kan ook, wel extra goed opletten dat ze er niet stukjes vanaf knagen, dit is heel slecht voor ze! je kan ook een oude stoel in de ren zetten als die groot genoeg is, en dan een oude deken eroverheen gooien en dat vinden de meeste konijnen op een burcht lijken. nou, ik hoop dat je hier wat aan heb gehad! groetjes VanBoxtel!:konijntje:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Ouder topic, ik weet het maar ik wilde het toch graag delen maar er hoeft geen heel nieuw topic over gestart te worden dacht ik hihi.

Ik zag van de week op Instagram toch iets grappigs ook. Ze hadden een grote schenkdop van wasmiddel helemaal gevuld met groenten en biksjes.  Heel lastig om daar al dat lekkers uit te krijgen maar vooral een uitdaging. Super leuk. Wel even goed uitspoelen uiteraard en goed in de gaten houden dat ze het plastic niet opeten. Maar het zag er enorm leuk uit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .