Ga naar inhoud

Een foto plaatsen op het forum

Delen

Aanbevolen berichten

6 uren geleden, Jonna zei:

Via Android kan je ook simpel de foto verkleinen. Eerst klik je op foto bewerken en dan klik je rechts bovenaan en dan krijg je de optie foto kleiner/groter. 

Dat is wel zo makkelijk 😊

Ik heb even gekeken maar ik kan dat nergens. Sowieso kan ik na het klikken op 'bewerken' niets rechtsboven vinden om op te klikken. En verder bij bewerken vind ik ook niets?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat Jonna gebruik maakt van een gallerij of iets voor foto's? Dat het dus niet vanuit android is, maar dat er wel een fotoprogramma op je telefoon staat. Meestal heb je daarin wel opties voor bewerken en verkleinen.

Ik heb zelf samsung telefoons, en gebruik de gallery daarvan, daar zit die optie ook op. Dan kan ik in de gallerij op een potlood icoontje klikken en als ik dan op de puntjes rechts onderin klik, krijg ik de optie "grootte wijzigen" met een aantal opties voor formaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Okki zei:

Ik heb even gekeken maar ik kan dat nergens. Sowieso kan ik na het klikken op 'bewerken' niets rechtsboven vinden om op te klikken. En verder bij bewerken vind ik ook niets?

Ik bedoelde inderdaad via de galerij op mijn telefoon. Het zou per telefoon misschien verschillen hoe het werkt, maar bij bewerken kan je meestal ook wel ergens een optie vinden om de foto te verkleinen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Okki zei:

Ik heb google foto's op mijn telefoon, en daar kan ik het niet vinden.

Oh oke. Watvoor telefoon heb je dan? Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit gehad heb, had altijd een galerij die standaard op mijn telefoon zat waar ik de foto's kon bekijken en bewerken

aangepast door Jonna
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Jonna zei:

Oh oke. Watvoor telefoon heb je dan? Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit gehad heb, had altijd een galerij die standaard op mijn telefoon zat waar ik de foto's kon bekijken en bewerken

Een motorola, google foto's zit daar standaard op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .