Jonna Geplaatst: 12 juli 2022 Delen Geplaatst: 12 juli 2022 Via Android kan je ook simpel de foto verkleinen. Eerst klik je op foto bewerken en dan klik je rechts bovenaan en dan krijg je de optie foto kleiner/groter. Dat is wel zo makkelijk 😊 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 12 juli 2022 Delen Geplaatst: 12 juli 2022 6 uren geleden, Jonna zei: Via Android kan je ook simpel de foto verkleinen. Eerst klik je op foto bewerken en dan klik je rechts bovenaan en dan krijg je de optie foto kleiner/groter. Dat is wel zo makkelijk 😊 Ik heb even gekeken maar ik kan dat nergens. Sowieso kan ik na het klikken op 'bewerken' niets rechtsboven vinden om op te klikken. En verder bij bewerken vind ik ook niets? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2022 Ik denk dat Jonna gebruik maakt van een gallerij of iets voor foto's? Dat het dus niet vanuit android is, maar dat er wel een fotoprogramma op je telefoon staat. Meestal heb je daarin wel opties voor bewerken en verkleinen. Ik heb zelf samsung telefoons, en gebruik de gallery daarvan, daar zit die optie ook op. Dan kan ik in de gallerij op een potlood icoontje klikken en als ik dan op de puntjes rechts onderin klik, krijg ik de optie "grootte wijzigen" met een aantal opties voor formaten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jonna Geplaatst: 12 juli 2022 Delen Geplaatst: 12 juli 2022 3 uren geleden, Okki zei: Ik heb even gekeken maar ik kan dat nergens. Sowieso kan ik na het klikken op 'bewerken' niets rechtsboven vinden om op te klikken. En verder bij bewerken vind ik ook niets? Ik bedoelde inderdaad via de galerij op mijn telefoon. Het zou per telefoon misschien verschillen hoe het werkt, maar bij bewerken kan je meestal ook wel ergens een optie vinden om de foto te verkleinen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 12 juli 2022 Delen Geplaatst: 12 juli 2022 Ik heb google foto's op mijn telefoon, en daar kan ik het niet vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jonna Geplaatst: 12 juli 2022 Delen Geplaatst: 12 juli 2022 (aangepast) 45 minuten geleden, Okki zei: Ik heb google foto's op mijn telefoon, en daar kan ik het niet vinden. Oh oke. Watvoor telefoon heb je dan? Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit gehad heb, had altijd een galerij die standaard op mijn telefoon zat waar ik de foto's kon bekijken en bewerken 12 juli 2022 aangepast door Jonna Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2022 Ik heb even gekeken maar die heeft inderdaad geen optie om fotos te verkleinen. Alleen als je een deel van de foto wegsnijd, Bewerken - Bijsnijden. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 12 juli 2022 Delen Geplaatst: 12 juli 2022 24 minuten geleden, Jonna zei: Oh oke. Watvoor telefoon heb je dan? Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit gehad heb, had altijd een galerij die standaard op mijn telefoon zat waar ik de foto's kon bekijken en bewerken Een motorola, google foto's zit daar standaard op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 12 juli 2022 Delen Geplaatst: 12 juli 2022 5 uren geleden, Okki zei: Een motorola, google foto's zit daar standaard op. Ik maak altijd een screenshot en die snijd ik bij, formaat is dan prima voor het forum 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 juli 2022 Delen Geplaatst: 13 juli 2022 17 uren geleden, Eefje zei: Ik maak altijd een screenshot en die snijd ik bij, formaat is dan prima voor het forum Ja, doe ik ook. Of via fotoverkleinen.nl. Maar de tip van @Jonna wilde ik ook proberen, maar dat ging dus niet op mijn telefoon! 🤣 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.