Evee Geplaatst: 11 december 2018 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2018 Zien jullie deze foto? Ik ging even kijken of ik rechtstreeks vanuit google foto's kon delen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 11 december 2018 Delen Geplaatst: 11 december 2018 Ja! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 december 2018 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2018 Tnx! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 11 december 2018 Delen Geplaatst: 11 december 2018 Ik zie een lichtbruin dier, gaten in de grond, strootjes, zal wel om een konijn gaan 🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 december 2018 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2018 51 minuten geleden zei Koosje: Ik zie een lichtbruin dier, gaten in de grond, strootjes, zal wel om een konijn gaan 🤣 haha ja het was niet de mooiste foto haha. Het is een foto van de bodem van de konijnenren terwijl ik die aan het schoonmaken ben, met mijn voet door de grond ben gezakt in de tunnel en Joris die beledigd komt inspecteren wat voor een bouwkundige rampen ik in hun gangenstelsel veroorzaakt heb 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 11 december 2018 Delen Geplaatst: 11 december 2018 Ik zie het niet. Alleen een wit vierkant met een klein blauw vierkantje met vraagteken in het midden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 13 december 2018 Delen Geplaatst: 13 december 2018 Ik trouwens ook niet. Zie een wit vlak met een verbodteken in het midden in het grijs. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 december 2018 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2018 Tnx dan moet ik m toch eerst in een openbaar album zetten denk ik. Ik dacht dat je hem met de rechtstreekse link misschien ook al wel zou zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 april 2020 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2020 Zijn er nog mensen die nieuwe tips hebben voor het plaatsen van foto's op het forum, die nog niet in de beginpost vermeld staan? Zo ja, dan hoor ik ze graag zodat ik het weer een keer kan updaten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 31 december 2020 Delen Geplaatst: 31 december 2020 (aangepast) Het lukt mij opeens niet meer om foto’s te plaatsen...? Ik krijg de foutmelding dat ik ‘jpg, png of ..?’ moet hebben om te uploaden. Volgens mij heb ik gewoon jpg bestanden, gemaakt met mn telefoon. Edit: ik heb jpeg. Maar dat was eerder ook geen probleem..? 31 december 2020 aangepast door JacinthaBrehler Toevoeging Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 31 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2020 Als het goed is moet het nu wel lukken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 31 december 2020 Delen Geplaatst: 31 december 2020 Ja, gelukt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maudt Geplaatst: 7 februari 2021 Delen Geplaatst: 7 februari 2021 Hey allemaal, Ik heb al meerdere keren liggen stoeien met het plaatsen van een foto, en dan met name de grote. Nu heb ik een manier gevonden om makkelijk foto’s te kunnen plaatsen in het juiste formaat. Via de app Squaready kun je een witte rand op foto’s plaatsen. Bij het opslaan van de foto kun je een grootte kiezen. Ik kies meestal de tweede van boven. Daarna is met me tot nu toe altijd gelukt om een foto te kunnen plaatsen zonder dat de foto te groot is. Misschien hebben jullie iets aan deze tip 😊 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 19 februari 2021 Delen Geplaatst: 19 februari 2021 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 16 maart 2021 Delen Geplaatst: 16 maart 2021 @MichelleloveElmo, misschien een domme en verpestende vraag, maar wat is dat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 16 maart 2021 Delen Geplaatst: 16 maart 2021 Ik had de link nodig van de foto, dit was de makkelijkste manier die ik kon bedenken. Is een binnenkant van een boek 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 2 juni 2021 Delen Geplaatst: 2 juni 2021 Ik zie de laatste tijd steeds vaker dat mensen problemen hebben met foto's uploaden. Je kan foto's vrij makkelijk kleiner uploaden zonder eerst een screenshot ervan te maken. Ik heb een iPhone, ik weet niet of dit werkt voor Android. 1. Als je een foto selecteert staat onderaan 'Ware grootte'. Druk hier op. 2. Druk rechtsonder weer op 'Ware grootte'. 3. Kies een ander formaat, bv klein of normaal. 4. Druk op 'Gereed'. 5. Druk op 'Voeg toe'. 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 2 juni 2021 Delen Geplaatst: 2 juni 2021 3 hours ago zei IreneM: Ik zie de laatste tijd steeds vaker dat mensen problemen hebben met foto's uploaden. Je kan foto's vrij makkelijk kleiner uploaden zonder eerst een screenshot ervan te maken. Ik heb een iPhone, ik weet niet of dit werkt voor Android. 1. Als je een foto selecteert staat onderaan 'Ware grootte'. Druk hier op. 2. Druk rechtsonder weer op 'Ware grootte'. 3. Kies een ander formaat, bv klein of normaal. 4. Druk op 'Gereed'. 5. Druk op 'Voeg toe'. Mijn Android heeft die optie niet, helaas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 2 juni 2021 Delen Geplaatst: 2 juni 2021 Bedankt voor de tip! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 10 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2022 Ik heb het luxeprobleem dat ik alle inzendingen leuk vind 😄 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 13 juni 2022 Delen Geplaatst: 13 juni 2022 Op 10-6-2022 om 11:48, Evee zei: Ik heb het luxeprobleem dat ik alle inzendingen leuk vind 😄 Alle foto's op BunnyBunch? Of bedoel je wat anders? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2022 Op 10-6-2022 om 11:48, Evee zei: Ik heb het luxeprobleem dat ik alle inzendingen leuk vind 😄 Van de fotowedstrijd 🤣 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 Op 13-6-2022 om 21:34, Evee zei: Van de fotowedstrijd 🤣 Haha, ik denk dat ik alle foto's op BunnyBunch waar een konijn op staat wel leuk vind 😂 Een fotowedstrijd? Die zal ik gemist hebben. Ik ben wel benieuwd, ik ga zo eens kijken of ik die kan vinden. Konijnenfoto's zijn altijd leuk 👍 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 2 minuten geleden, Lollie zei: Een fotowedstrijd? Die zal ik gemist hebben. Ik ben wel benieuwd, ik ga zo eens kijken of ik die kan vinden. Konijnenfoto's zijn altijd leuk 👍 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 Zojuist, Marjoleink zei: Ik had hem al gezien, dankjewel! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.