Spring naar bijdragen
Koosje

Welke achtergrond op je bureaublad?

Recommended Posts

Ik heb gezocht op dit onderwerp maar om nu een topic uit 2011 naar boven te halen vond ik een beetje te oud.

Vandaar een nieuwe.

Welke achtergrond hebben jullie op je bureaublad staan?

Ik heb momenteel deze.

Foto is gemaakt in de zomer van 2013 in Ladis Oostenrijk.

Als ik de pc aanzet en ik deze foto zie dan krijg ik zo weer spontaan zin om op vakantie te gaan.

Vakantie_2013_066.jpg
upload image online

• Vind ik leuk 9

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op mijn laptop staat deze foto van onze vakantie naar Maleisië in december. Dit is de zonsopgang boven de Danum Valley op Borneo. Het was superindrukwekkend, bijna buitenaards, met die mist in de vallei, de kleuren die steeds intenser werden en het oorverdovende lawaai van de ontwakende jungle. De tranen liepen over mijn wangen toen ik daar stond! Deze foto is natuurlijk niets vergeleken met the real deal, maar wel een mooie herinnering aan het feit dat ik dat toch maar mooi mee heb mogen maken. 

1zd3c5t.jpg

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lol ik heb n standaard slideshow van bloemen foto's die er automatisch op stond. Moet eigenlijk maar weer ns n mooie eigen foto op he.... Maar vind mijn foto's vaak te druk er voor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat ik trouwens erg leuk vind is de momentum app in Google chrome, beetje n zijstraat maar die laat elke dag n nieuwe landschap foto als je n nieuw tabblad opent. Zijn vaak ook echt prachtige foto's, zeker n aanrader

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het mooie van foto's is dat er zo vaak een verhaal achter zit.  (vakantie kiekjes en herinnering daaraan)

Een mooi of een gelukkig moment zoals Eefje schreef. (al mis je dan wel de geluiden die daarbij horen)

Een dierbaar moment van je dieren bijvoorbeeld.

Zulke momenten wil je graag zoveel mogelijk terug zien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik realiseer me door dit topic dat ik de standaard windows logo achtergrond nog steeds heb hahaha.... *gaat hem snel aanpassen*

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .