Koosje Geplaatst: 3 april 2015 Delen Geplaatst: 3 april 2015 Ik ben van plan om volgende week een buitenren te maken.1 meter hoog en dan 150x 160 cm.Dit aan zijn hok waaronder nog een oppervlakte zit van 60 x 100.Kan ik daarvoor gewolmaniseerd hout gebruiken of is dit af te raden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonja Geplaatst: 3 april 2015 Delen Geplaatst: 3 april 2015 Gewolmaniseerd hout? Is dat van dat gecreoliseerde hout? Je kan het gaas ook langs de binnenkant laten lopen dan wordt er sowieso niet aan geknaagd. Hier knagen ze nergens aan dus ik let daar eerlijk gezegd niet zo op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 3 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2015 Gewolmaniseerd is geïmpregneerd hout.En ja, ik wil het gaas aan de binnenkant maken.Het knagen zal dan een stukje moeilijker worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonja Geplaatst: 4 april 2015 Delen Geplaatst: 4 april 2015 Dan kan er sowieso niet aan geknaagd worden inderdaad dus dan maakt het niet uit wat voor hout het is. Succes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 4 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2015 Dank je wel.Inmiddels hout gehaald en gelijk op maat laten zagen.Wel zo makkelijk.Het is nu een bouwpakket voor de ren die wegneembaar gaat worden.Nu nog in elkaar zetten en knutselen en Koos kan lekker rennen. Ik zal een paar foto's maken en hier op het forum posten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonja Geplaatst: 4 april 2015 Delen Geplaatst: 4 april 2015 Waarom moet hij wegneembaar zijn dan? Dat je hem ook op een andere plek in de tuin kan zetten zodat koos bijvoorbeeld op het gras kan zitten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris-Marie Geplaatst: 4 april 2015 Delen Geplaatst: 4 april 2015 Maar, hoe doe je dat ivm graven? Elke keer gaas de grond in proppen of zet je de ren in principe op stenen? Klinkt wel erg handig, ben benieuwd naar het resultaat! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 4 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2015 Wegneembaar ga ik de ren maken omdat hier aan de gevel van ons huis op de 1ste verdieping een raam zit die toch regelmatig gewassen en geschilderd moet worden.De ren en zijn hok staat op straatwerk dus Koos is een knappe vent als hij door 8 cm beton heen graaft. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris-Marie Geplaatst: 4 april 2015 Delen Geplaatst: 4 april 2015 Dat zou een wel een heel sterk konijn zijn, haha! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laniboekje Geplaatst: 4 april 2015 Delen Geplaatst: 4 april 2015 Nou Koos, beton, dat kan je best! Wat zullen we raar staan kijken als het hem lukt he? Haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 5 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2015 Nou Koos, beton, dat kan je best! Wat zullen we raar staan kijken als het hem lukt he? Haha Hij zou wel willen dat hij dat kon. Dat is toch iets te machtig voor hem. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 6 april 2015 Delen Geplaatst: 6 april 2015 Ik heb het topic even verplaatst naar 'huisvesting' aangezien het om een ren maken gaat. Dat maakt het voor mensen met eenzelfde soort vragen makkelijker om het terug te vinden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 6 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2015 Oké bedankt.Sorry dat ik het in het verkeerde forum heb gezet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 6 april 2015 Delen Geplaatst: 6 april 2015 Is niet erg hoor! Soms is het bij een eerste vraag wat onduidelijk en is 'algemeen' het makkelijkst. Antwoorden maken het dan wat duidelijker en nu kan iedereen die wil hier iets mee En wij houden werk, haha! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten