Baltobud8 Geplaatst: 8 juli 2015 Delen Geplaatst: 8 juli 2015 Hihi, Bunny heeft ook van die bruine vlekken, maar dan wat groter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 9 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2015 Op deze foto kun je de bruine gloed ook op zijn schouders zien. screenshot tool Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Binkie-Lover Geplaatst: 9 juli 2015 Delen Geplaatst: 9 juli 2015 Mijn konijn heeft ook een bruine gloed Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 24 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2015 Ha, lekker worteltje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SuzanneKnuffel Geplaatst: 24 juli 2015 Delen Geplaatst: 24 juli 2015 Ah wat een schatje zeg! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 26 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2015 Daar de tunnel altijd, als er wind staat, wegwaaide heb ik een "kistje" gemaakt.Dit is tevens een klim- opspringtoestel geworden. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EstherR Geplaatst: 26 juli 2015 Delen Geplaatst: 26 juli 2015 Slim dat kistje om de tunnel! Wij hebben die tunnel ook en hij waait de hele ren door. Ik leg hem af en toe vast met stenen. Bij ons lagen de 2 balletjes er na een paar uur al af, zitten ze er bij jou nog aan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 26 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2015 Het zachte balletje had hij er al binnen een paar uur af.Het harde balletje zit er nog netjes aan. Koos is niet zo'n sloper. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
evadonatella Geplaatst: 26 juli 2015 Delen Geplaatst: 26 juli 2015 Ik heb dezelfde dat elastiek vond die van mij wel echt hartstikke interessant, dus ik heb ze er allebei maar van af gehaald haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
*MiCheLle* Geplaatst: 26 juli 2015 Delen Geplaatst: 26 juli 2015 Hier ook de zelfde maar wij hebben de ze met de losse strikjes aan de ren vast geknoopt.Misschien heb ik het al eens eerder gevraagd maar dat weet ik niet maar is Koos enigskonijn?En hoe oud is hij nu? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 26 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2015 Koos zit (nog) alleen.Als ik groen licht krijg voor een 2e konijn erbij moet eerst de DA Koos bewerken met de botte bijl. Koos is nu ongeveer 9 maanden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Baltobud8 Geplaatst: 26 juli 2015 Delen Geplaatst: 26 juli 2015 Wij hadden eerst ook de tunnel aan de ren vast. Omdat we een Y van die tunnels hebben gemaakt hebben we om één van de tunnels ook een soort van kistje.Wij hebben twee tegels naast de tunnel gelegd, en er dan een pallet opgezet. Tunnel past er precies onder, en omdat alles aan elkaar vast zit kan het ook niet meer wegwaaien. Ze racen er telkens weer overheen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SuzanneKnuffel Geplaatst: 26 juli 2015 Delen Geplaatst: 26 juli 2015 Ahh gerum Koosje hoe je dat zegt "bewerken met de botte bijl".. maar snap je wel.. van wie moet je groen licht krijgen voor een 2e konijn dan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
*MiCheLle* Geplaatst: 27 juli 2015 Delen Geplaatst: 27 juli 2015 Koos zit (nog) alleen. Als ik groen licht krijg voor een 2e konijn erbij moet eerst de DA Koos bewerken met de botte bijl. Koos is nu ongeveer 9 maanden. Negen maanden is een mooie leeeftijd om je te gaan settelen met een leuke meid in je prachtige kasteeltje.Nu zijn we veel buiten maar in de winter is het echt een fijner idee als Koos een warm maatje heeft om tegen aan te kruipen.Laat degene die je moet overtuigen maar wat topics hier lezen dan komt het vast goed dan zullen wij die persoon wel eens overtuigen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 27 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2015 Degene die erop tegen is is mijn vrouw. (tot op heden maar ze begint Koos al wel veel leuker te vinden ) Koos zat achter/bovenop zijn hooibak.Raar beest. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 28 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2015 The King on his Throne Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SuzanneKnuffel Geplaatst: 28 juli 2015 Delen Geplaatst: 28 juli 2015 Koos lijkt echt veel op de kortharigere variant van mijn Nijn haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SnuffieLove Geplaatst: 1 augustus 2015 Delen Geplaatst: 1 augustus 2015 Koos is echt een schatjee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 19 augustus 2015 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2015 Koos is in de rui, al weken.Hoelang duurt de rui periode normaal? Hier nog een paar foto's van Koos. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 19 augustus 2015 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2015 Dat is niet helemaal goed gegaan geloof ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Levtrix Geplaatst: 19 augustus 2015 Delen Geplaatst: 19 augustus 2015 Wat is Koos toch een schatje! En begin niet over de rui periode... Het mannetje van mijn moeder heeft nog steeds plukken vacht uitsteken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 21 augustus 2015 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2015 Na de brokjes even wat water drinken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
*MiCheLle* Geplaatst: 21 augustus 2015 Delen Geplaatst: 21 augustus 2015 Heeft ie een spiegeltje gekregen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hangoortje Geplaatst: 22 augustus 2015 Delen Geplaatst: 22 augustus 2015 Haha, 'the king on his throne'. Wij bestempelen konijntje ook wel eens zo of we zeggen: 'like a boss' omdat hij dan ligt als een baas lekker languit en chill Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hangoortje Geplaatst: 22 augustus 2015 Delen Geplaatst: 22 augustus 2015 Oh ja, die van mij is ook al eeuwen aan het verharen, lekker veel stofzuigen want hij staat binnen. Geen idee hoe lang het kan duren, we zien het wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten